שירות שליחת מסמכים עם שליח

בחורה עם מחשב נייד

שירותי שליחויות כוללים אפשרות לתיאום שליחת מסמכים עם שליח. שירות מן הסוג הזה מתאים למגוון רחב של מקרים וסיטואציות. ניתן להיעזר בו לטובת העברת מסמכים ללקוחות פרטיים, מסירת מסמכים לעסקים וביצוע שליחויות לרשויות, לבתי המשפט ולבנקים. היתרון הגדול של הקצאת שליח לטובת מסירת המסמכים הוא קבלת אישור מיידי. השירות הוא אישי, אמין ומקצועי לכל לקוח פרטי או עסקי והוא כפוף לעמידה מדויקת בלוח הזמנים הנקבע על ידי הצרכן.

השירות מתבצע לאחר תיאום מראש או בהתראה מיידית. ניתן ליצור קשר עם אחת החברות העוסקות בתחום, לקבל הצעת מחיר מסודרת ולהגדיר את אופי הבקשה. יש חברות המציעות תשלום רק עבור המשלוח וללא דמי מנוי, לעומת חברות שדרכן ניתן לתאם סל משלוחים רחב וקבוע. השירות מאפשר הזמנה ובקרה פשוטה המבוססת על מערכות טכנולוגיות מאובטחות. מעבר לכך, לקוחות חדשים יכולים לקבל מחיר אחיד בהתאם למידת הדחיפות.

למה להעביר את המסמכים עם שליח?

יש הרבה סיבות שיכולות להבהיר מדוע שווה להשתמש בשירותי שליחויות עם שליח:

א. דיסקרטיות – רק שליח יכול לשמור על הדיסקרטיות הרצויה בסוגים מסוימים של מסמכים. הדיסקרטיות נדרשת בשליחות משפטיות, אך היא רלוונטית גם להתנהלות בין לקוחות פרטיים, מול הבנקים, מול חברות הביטוח או מול רשויות המדינה, המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, משרדי מס ערך מוסף וכן הלאה.

ב. עלויות – משתלם יותר להזמין שליח מאשר להמתין מספר ימים לשירותי הדואר הרגילים. השליח חוסך זמן ולכן גם כסף עבור הלקוחות. העלויות משתלמות במסירת מסמכים מכל הסוגים והן נקבעות לפי פרמטרים אחידים.

ג. אחריות – שירות משלוחים עם שליח כולל אחריות מלאה על התכולה והמסירה. הלקוח מתנהל מול גורם אחד בלבד והוא יכול לעקוב אחר תהליך המשלוח דרך אתרי האינטרנט, אפליקציה ייעודית או בשיחת טלפון. האחריות היא פקטור משמעותי בשליחת מסמכים כלכליים ובעלי ערך לחברות ועסקים.

לסיכום, שירות שליחת מסמכים עם שליח הוא חלק חשוב בשירותי חברת שליחויות.
השירות כולל מסירת כל סוגי המסמכים באופן אישי על ידי שליח אמין ומקצועי.