על חשיבות שימור הלקוחות בסביבה עסקית תחרותית, ממוחשבת ומודרנית
אנחנו חיים בעולם שבו עבור הצרכן הפשוט, האפשרויות הן בלתי מוגבלות כמעט. עבור כל שירות שאנחנו מציעים, הלקוח הפוטנציאלי שלנו יכול למצוא בלחיצת כפתור עוד כמה וכמה מתחרים שמציעים את אותו שירות בדיוק, ולבחון את אפשרויותיו לאור המחירים שאנחנו מציעים ואיכות השירות שלנו מול המתחרים שלנו. כשאנחנו מבינים את השוק התחרותי והמודרני, שבמידה רבה מושפע מהאינטרנט, אנחנו מבינים גם את חשיבות שימור הלקוחות הקיימים – אנחנו צריכים לשאוף שלקוח שמשתמש בשירותינו פעם אחת יעשה זאת פעמים נוספות ולא יבחר במתחרים שלנו, וחלק מהותי מכך הוא הפעלת מועדון לקוחות ממוחשב, איכותי ומודרני.
קצת על יתרונות הפעלת מועדון לקוחות אינטרנטי, ועל האפשרויות שיש לנו בתחום זה
- איך זה בדיוק עובד? באופן כללי, הפעלה של מועדון לקוחות אינטרנטי היא אופציה עם לא מעט אפשרויות בתוכה, אך במרבית המקרים מדובר במבנה די בסיסי שניתן להוסיף לו כל מה שרוצים. כאשר הלקוחות מבצעים רכישה דרכנו או מקבלים מאתנו שירות, אנחנו מציעים להם להצטרף למועדון הלקוחות האינטרנטי שלנו, ובמרבית המקרים נשלח להם ניוזלטר של העסק שלנו אחת לחודש באימייל. בנוסף, בדרך כלל נציע מבצעים שונים ושירותים חדשים דרך מועדון הלקוחות, ונוכל גם לבחור באופציות של ברכות ומבצעי יום הולדת, יום נישואים, ואפשרויות אישיות נוספות ואוטומטיות עבור כל לקוח.
- יתרונות מועדון הלקוחות – כאשר אנחנו מפעילים מועדון לקוחות אינטרנטי ואיכותי, אנחנו יוצרים קשר אישי בין הלקוחות שלנו אלינו. כך, גם לקוחות מזדמנים יכולים להפוך לקבועים, לקוחות קבועים יכולים להפוך לחלק מהותי מהעסק שלנו בתחושתם, והיקף השירותים שלנו יכול להגיע למעגל מתרחב ואיכותי של לקוחות פוטנציאליים.
לא תמיד יש לנו את המשאבים בכדי לתפעל מועדון לקוחות אינטרנטי – ונחוץ שירות מקצועי
הפעלה של מועדון לקוחות אינטרנטי דורשת השקעה ומקצועיות הן מבחינת התוכן והן מבחינת התכנות – ובמידה ואין לכם את הזמן והמשאבים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לשירות מקצועי בתחום עבור השגת מטרה זו ותעשו את הטוב ביותר לעסק שלכם וללקוחותיכם.












