גילוי נאות אחד : הוזמנתי לפרזנטציה של הקונצפט החדש והמקסים של "ניו פראם" "יפה ברגע"
גילוי נאות שתיים: רעיון גאוני…ניו פארם אחרי בדיקה ומחקר גילו מה באמת נשים צריכות באיפור לכל רגע, בוקר, ערב, עבודה …ועזרו לכמה צעדים פשוטים להתאים תיק איפור בסיסי ומושלם לכך
גילוי נאות שלוש : לא חייבים להוציא הון תועפות על איפור …אפשר ליבנות תיק נחמד מאוד עם כמה מוצרים בסיסיים.
קונספט "יפה ברגע" יעניק מענה ממוקד לנשים שמעוניינות להיראות במיטבם בכל עת ובכל סיטואציה במינימום זמן
ויציע פתרונות ישימים לאיפור באמצעות מוצרי איפור מקטגוריית ה – MASS MARKET תוך התאמתו לרוח התקופה ולמצבים היומיומיים המשתנים
84% מהנשים יודעות שהן צריכות לעשות יותר בשביל עצמן, 32% מהנשים חשות כי הן עסוקות מדי ואין להן זמן לטפח את עצמן כפי שהיו מעוניינות.
עפ"י מחקרים שערכה רשת ניו פארם, 80% מהלקוחות מעדיפות היום הצעות ערך פשוטות, בגובה העיניים כשתדירות הקנייה בקטגורית ה– Mass Market
( קוסמטיקה עממית ) תדירות רכישת מוצרי האיפור גבוה יותר משמעותית
עולם הקוסמטיקה והיופי הנשי מהווה כשליש מפעילות רשת ניו פארם. רכישת קוסמטיקה נחשבת לקנייה חוייתית ונחשקת בעיני צרכנית הפארם.
ממחקרי עומק צרכניים שנעשו בחודשים האחרונים ברשת ניו פארם, עולה שנשים ם חשות שהן אינן מצליחות להשקיע בעצמן כפי שהיו רוצות . הסיבות המרכזיות: כסף, זמן וחוסר מיומנות ומכאן, שיותר ויותר נשים מוצאות עצמן מתאפרות בדרך לעבודה במכונית, ברכבת ובמעליות.
להיות יפה זאת כמיהה נצחית אצל נשים
הרשת יצרה קונספט של טיפים המלצות וסרטוני הדרכה המתאימים לסיטואציות שגרתיות שונות שמטרתן, לסייע לנשים להיות יפות כמו שהיו רוצות בזמן קצר ובמעט השקעה. מהלך "יפה ברגע", פורש בפני הלקוחות שפע של פתרונות המתאימים עצמם המאפשרים לנשים להיראות במיטבן ובזמן קצר.
5 מוצרי החובה בתיק האיפור שיסייעו לך להיות יפה ברגע:
- מייק אפ – מייק אפ הוא הבסיס לכל איפור וחשוב להתאימו לגוון עור הפנים וצרכיו. לבחירת הגוון האולטימטיבי יש למרוח מעט באזור הלחי התחתונה ולהשוות לגוון עור הצוואר והמחשוף.
- סומק – תפקיד הסומק לתת חיות וחמימות לגוון עור הפנים לאחר מריחת המייק אפ. יש להבריש על עצמות הלחיים, מעצם הלחי החיצונית כלפי פנים הלחי.
- מסקרה – גם אם אינך נוהגת לאפר את העיניים, עדיין ניתן להדגישן ולהעניק להן מסקרה ע"י מסקרה בלבד. בחרי את המסקרה המועדפת עליך שתעניק לך את התוצאות הרצויות: ריסים מלאות, ארוכות, מראה טבעי או דרמטי.
- עיפרון עיניים – מריחת העיפרון בתוך העין תיצור מראה מאופר וסקסי ותקטין את העין. מריחה מחוץ לעין תדגיש את העין ותגדיל אותה.
- שפתון – ניתן להדגיש את השפתיים במגוון מוצרים לפי התוצאות הרצויות – שפתון / גלוס / תוחם. יש לבחור את הגוון המועדף התואם לצבע השיער וגוון עור הפנים.
"יפה ברגע" בנקודות המכירה
כל שטח התצוגה והמכירה של מותגי ה Mass Market במחלקת הקוסמטיקה שבסניפים ימותגו בלוגו החדש של "יפה ברגע" ובנוסף, צוות הדיילות יעברו הכשרה מיוחדת כך שתוכלנה, להדריך את הלקוחות כיצד ליישם את הטיפים. ללקוחות יחולקו קטלוגים שהופקו במיוחד לטובת הקונספט החדש ומרכזים את כל הטיפים יחדיו לכל הסיטואציות היומיומיות שנבחרו . בקטלוג יופיעו גם המוצרים הספציפיים שהרשת ממליצה להשתמש בהם כדי להצליח להיות "יפה ברגע ". בנוסף הלקוחות תוכלנה לרכוש תיקי איפור ממותגים שהוכנו כחלק מהקונספט השיווקי החדש.
"יפה ברגע" ברשת
בכדי להעניק חווית "יפה ברגע" מושלמת הרשת פתחה ערוץ youtube , אליו יועלו 20 סרטוני ההדרכה שצולמו, ובהם ניתן לראות וללמוד כיצד כל אחת יכולה ליישם את הטיפים במעט השקעה בזמן מינימאלי. בסרטונים מתועדות בנות בשלב של לפני האיפור ואחריו. במסגרת כל אחד מהסרטונים תתקיים הדרכה כיצד להתאפר ולהפוך ליפה ברגע . בנוסף חברות קוסמטיקה יוזמנו להעלות לעמוד הפייסבוק של ניו פארם, סרטונים משלהן ולשתף בטיפים שלהן.התכנים של "יפה ברגע " ישולבו באפליקציית המובייל של ניו פארם.
נתונים מעניינים שעולים מסקר צרכנים ועוסקים בחוויית הקנייה בפארמים
39.2% מהנשים הולכות לפארם כשהן רוצות להתפנק.
ל – 97% מהנשים חשוב להיראות יפות ומטופחות ו – 93% ציינו שתשומת הלב למראה החיצוני חשובה להן בכל זמן ביום ובכל מקום.
88% מהנשים מעידות על כך שבניהן ישנו קשר בין המראה החיצוני שלהן להרגשה האישית.
היכן אנחנו מתאפרות וכמה זמן אנו מקדישות לאיפור וטיפוח?
60% מהנשים בישראל מקדישות לאיפור ולטיפוח פחות מ – 10 דקות ביום!
83% מהנשים יוצאת מהבית עם מוצרי איפור בתיק.
35% מהנשים מתאפרות באוטו.
31% מהנשים מתאפרות בשירותים של העבודה.
22% מהנשים מתאפרות במעלית.
רק 15% מהנשים נושאות עימן תיק איפור ייעודי.
הסיבות לכך שנשים לא מתאפרות?
30% אין להן מספיק ידע ומיומנות
35% ההשקעה הכספית גבוהה מדי בשבילן
70% חוסר זמן
מה קונים עם מה במחלקת MASS MARKET
שפתון+עפרונות איפור
גלוס+מסקרה
מייקאפ+סומק
ענת נטיב, סמנכ"לית שיווק ברשת ניו פארם: הדיסונאס בין הרצון להיות יפה בכל עת לבין המגבלות בדרך למימוש הרצון הזה הביאו אותנו להציע פתרון ולתת כלים לנשים בסיטואציות ומצבים שונים ביום–יום. ממחקרי עומק צרכניים שעשינו בחודשים האחרונים, עולה שנשים באמצע החיים חשות שאינן מצליחות להשקיע בעצמן כפי שהיו רוצות והסיבות המרכזיות הינן חוסר במשאבים של כסף וזמן, כמו גם חוסר במיומנות. בשנים האחרונות יותר ויותר נשים מוצאות את עצמן מתאפרות בדרך לעבודה במכונית ,ברכבת ובמעליות, כשמעל הכל הכמיהה הנצחית להיות יפה. המסקנות שעלו מתוך המחקרים הובילו את הרשת להשיק את "יפה ברגע ".
רונית פטל, מנהלת מחלקת קוסמטיקה ברשת ניו פארם: "עולם מוצרי היופי והקוסמטיקה נחלק באופן ברור ל – 2 סיגמנטים – קוסמטיקה סלקטיבית וקוסמטיקה עממית. ההחלטה שלנו להתמקד המוצרי קטגוריית Mass – Market מאפשרת לנו לתת פתרון שיפנה לכל הנשים באשר הן, בצורה נגישה ונוחה ביותר."
לינק לערוץ youtube
http://www.youtube.com/user/newpharmil?feature=results_main













