קמפיין עולמי המעודד ילדים להרגלי אכילה בריאים ונכונים

בוקר אור

חברת בקו מגייסת מיליון אירו
יחד עם קבוצת הכדור רגל ברצלונה
למען ילדים

בקו (Beko) ויתרה על המיתוג שלה על שרוולי השחקנים
של קבוצת ברצלונה לטובת עידוד ילדים בכל העולם למען
"לאכול כמו מקצוען", במטרה לגייס מיליון אירו עבור
ארגון יוניסף – לקמפיין המעודד הרגלי אכילה בריאים

במהלך משחק הקלאסיקו שהתקיים בין ברצלונה לריאל מדריד, המותג בקו, למוצרי החשמל, המוביל ונותן החסות של קבוצת ברצלונה, ויתר על הלוגו שלו המופיע על שרוולי כוכבי הקבוצה, ביניהם פיקה, מסי, סוארז, טר סטגן וראקיטיץ'.

השחקנים הופיעו כשעל שרוולי חולצתם מופיע הכיתוב "Eat Like a Pro" (אכול כמו מקצוען) – קמפיין המעודד תומכים מכל העולם לפרסם את הרגלי האכילה הבריאים שלהם ויעזור לבקו לגייס מיליון אירו עבור פעילות בנושא של ארגון יוניסף. שחקני ברצלונה חשפו את מדיהם החדשים במשחק הקלאסיקו, שנחשב למשחק הנצפה ביותר בעולם.

""Eat Like a Pro (אכול כמו מקצוען), היא היוזמה הגלובלית של בקו יחד עם קבוצת ברצלונה והקרן של המועדון Barca Foundation, אשר מעלה למודעות את נושא השמנת היתר בקרב ילדים. לפי נתונים שהתפרסמו, עד 2025 יהיו ברחבי העולם כ-70 מיליון ילדים אשר יסבלו מהשמנת יתר. המותג בקו שם לו למטרה לתרום להפחתת מספר זה באמצעות הקמפיין ותמיכה בארגון יוניסף, הארגון המוביל בעולם הפועל למען ילדים.

לא רק כוכבי כדורגל עולמיים לוקחים חלק בקמפיין. בקו מעודדת אנשים מכל העולם להפגין תמיכה על ידי פרסום הרגלי האכילה הבריאים שלהם בערוצים החברתיים. בקו תורמת 1 אירו ליוניסף על כל פוסט המתפרסם בנושא. עד עתה הצליחו לגייס למעלה מ-500 אלף אירו בדרך זו, כשכותבי הפוסטים ברשתות החברתיות משתמשים בתיוג EatLikePro#.

בקו נותנת לאוהדיה הזדמנות לזכות בחולצת קלאסיקו 18\17 המופיעה במהדורה מוגבלת עם Eat Like Pro על השרוול, החתומה ע"י שחקני ברצלונה. כל פוסט שישותף בטוויטר או

באינסטגרם עד ה-25.5, עם שימוש ב EatLikePro#, ייכנס באופן אוטומטי להגרלה לזכייה בחולצה, שלא תימכר באף מקום.