השאלה “איך מעלים עוקבים באינסטגרם?” מעסיקה רבים מאיתנו. האינסטגרם יכול לשמש כערוץ שיווקי חזותי ממוקד ומכוון מטרה במיוחד עבור המותג שלכם ולשמש הזדמנות לבניית קהל נאמן שגדל וצומח ביחד עם העסק שלכם. למעשה, יותר מ-500 מיליון משתמשים באינסטגרם מעיינים באפליקציה זו בכל יום, מה שהופך אותה לבית עבור חלק מהקהלים המעורבים ביותר בעולם.
אולם כמו כל רשת תקשורת חברתית שקיימת בעולם, קיימות הדרכים הנכונות לשימוש בפרופיל שלכם באינסטגרם, הדרכים הלא נכונות לשימוש באינסטגרם והדרכים החכמות לעשות שימוש בפרופיל שלכם.
בפוסט הזה, נראה לכם כיצד לעשות שימוש באינסטגרם בדרך היעילה ביותר להעלאת המעורבות ולהגדלת מספר העוקבים באופן משמעותי עם הזמן – דרך המאפשרת לכם להשיג כמות גדולה של משתמשים אמיתיים, ולא חשבונות מזויפים שלא פעילים.
למדריך המלא אנא לחצו על הקישור כאן
1. איך להשיג עוקבים באינסטגרם ע"י בהאשטאגים (תיוגים) הנכונים
אם כן באלו תיוגים עליכם לעשות שימוש? בדיוק כמו עם הרשת טוויטר ועם אתרים חברתיים אחרים, משתמשים באינסטגרם עושים שימוש בתיוגים מסוימים ולא באחרים. במידה ואתם עושים שימוש בתיוגים פופולריים בתוך התמונות שלכם, הסבירות שלכם להגיע למשתמשים חדשים ולהתגלות על ידם, גדולה יותר.

אם הסתכלתם על הרשימה למעלה ואמרתם, “אבל אף אחד מהתיוגים האלה אינו מתאים עבור המוצרים או עבור המותג שלי”, סביר להניח שאתם צודקים. השימוש בתיוגים הוא דבר אחד, השימוש בתיוגים הנכונים הוא דבר אחר לחלוטין.
במידה ואתם מעוניינים לתייג את התמונות שלכם כראוי, יהיה עליכם למצוא ולהשתמש בתיוגים הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם שקיימים בשוק. זה אומר לערוך את המחקר המתאים על מנת לוודא כי אתם עושים שימוש בתיוגים שלא רק מתארים את המותג שלכם, אלא תיוגים שניתן לחפש אותם גם באינסטגרם.
על מנת למצוא תיוגים רלוונטיים, תרצו תחילה לעשות שימוש בכלי מקוון חינמי כגון IconoSquare או Keyword Tool.
באיור שלהלן, עשינו שימוש בכלי Keyword Tool למציאת תיוגים רלוונטיים, שייכים ופופולריים עבור הלקוחות שלנו, המתעניינים בשעון המותג שלנו על ידי חיפוש אחר תיוגי מפתח שיש להם קשר קרוב למוצר שלהם.
טיפ מקצועי 1:
להלן טריק בו אנו עושים שימוש עבור בתי העסק המסחריים של הלקוחות שלנו כדי להגדיל מעורבות ולהגיעה לקהל המטרה. עבור כל מוצר וקטגוריית מוצר עבור חנויות של לקוחות, ערכנו מחקר במטרה לראות מהם התיוגים הפופולריים ביותר באינסטגרם סביב קטגוריות מוצר אלה. מצאנו 15-20 תיוגים פופולריים עבור כל קטגוריה של מוצרים אותם הם מוכרים, וכמו כן מצאנו גם בסיס של 5-10 תיוגים פופולריים המתארים את המותג ואת הצעה השיווקית של המוצר שלהם באופן כללי. לבסוף, יצרנו גם רשימה של תיוגים ספציפיים מקומיים פופולריים המתקשרים למותג שלהם.
כל הקבוצות האלה של תיוגי מילות מפתח, מאוחסנות אצלנו בקבצים מבוססי ענן כמו Google Sheets. הדבר מקל ומייעל מאוד את הדברים ברגע שאנחנו מתכננים להעלות תמונה חדשה באינסטגרם, וממוטב עבור מילות המפתח הרלוונטיות ביותר.
באפשרותנו לפתוח בקלות את Google Sheets ולהעתיק מותג סטנדרטי, מוצר ומיקום של תיוגים ספציפיים להעלאה עם כל תמונה. חלק מכלי התזמון של אינסטגרם מאפשרים לכם גם לשמור תבניות כיתוב בהן תוכלו לעשות שימוש על מנת לאחסן את קבוצות התיוגים שלכם.
טיפ מקצועי 2:
במידה ופרסמתם פוסטים באינסטגרם מזה תקופה מסוימת ואתם מרגישים שכאילו פספסתם את כל ההזדמנויות האלה כדי לבנות את הקהל שלכם על ידי שימוש בתיוגי מילות מפתח, הסירו דאגה מליבכם. עדיין תוכלו לחזור ולפרסם תגובה עם רשימות מילות מפתח התיוג החדשות שלכם ולצפות במספר הלייקים ובמספר העוקבים המצטרפים בכמויות.
טיפ מקצועי 3:
תיוג בפוסטים באינסטגרם הינו דבר נכון, אולם עליכם גם לעשות שימוש בתיוגים בתוך הסיפורים שלכם על מנת להגדיל עוד יותר את הסיכוי להיראות על ידי משתמשים העוקבים אחר אותו תיוג ספציפי.
2. השתמשו בפילטרים הנכונים באינסטגרם
להלן 10 הפילטרים הפופולריים ביותר הקיימים כיום באינסטגרם על פי Iconosquare:
- רגיל (ללא פילטר)
- Clarendon
- Juno
- Lark
- Ludwig
- Gingham
- Valencia
- X-Pro II
- Lo-fi
- Amaro
TrackMaven הריצו מחקר על חשבונות אינסטגרם במטרה לראות כיצד פילטרים השפיעו על מידת המעורבות וגילה כי הפילטרים בשם Mayfair, Hefe וגם Ludwig יצרו את האינטראקציה הגדולה ביותר.
נתוני אינסטגרם של TrackMaven
פילטרים IconoSquare של אינסטגרם להעלאת עוקבים באינסטגרם.
באפשרותכם לעשות שימוש ב- IconoSquare לסקירת איכות הביצועים של החשבון הפרטי שלכם על מנת להבין מה נכון ומה לא נכון עבורכם כרגע.
למדריך המלא אנא לחצו על הקישור כאן












