
אנו נמצאים בעידן טכנולוגי בו המגפון שלנו למסרים הם הבלוג, הטוויט או הפייסבוק.
העידן הזה, בו כל קול נשמע, מספק אפשרות נהדרת לבעלות עסק קטן להיות בעלות נוכחות דיגיטלית חזקה ממש כמו כל תאגיד ענק.
זה היופי שבדבר.
יחסי הציבור השתנו לנו, וכיום לא צריך לשכור משרד יח"צ בהכרח כדי לשווק עסק או שירות או מוצר – אפשר לעשות את זה לבד.
אז אם את יודעת את כל זה אבל לא יודעת איך לגשת לזה ת'כלס, ומהרהרת אילו כלים עומדים לרשותך או מה הכי יתאים לשיווק העסק שלך, אני ממליצה בחום על הקורס של דוברות ויחסי ציבור בעידן הניו מדיה. קורס ממוקד ביותר, קצר וקולע(:
מדובר בקורס שנתפר בדיוק לצרכים האלה, בהובלתי ובשיתוף עם עו"ד סער סיקלאי (דיני רשת, וכל הנקודות המשפטיות החשובות שכדאי לדעת בפעילות ברשתות ויח"צ און-ליין) ועם מני אברהמי מיפעת, שייפתח עולם שלם בפניכן בנושא brand monitoring, מידע עסקי מהרשת ומחקרי מדיה חברתית (מידע יקר מפז בפעילות שיווקית!).
ומה אם את שכירה? גם יתאים לך, כדי שתוכלי לדעת איך להעצים את יח"צ הארגון בו את עובדת ולהבין מה בעצם יכול לצאת לך מהפייסבוק הזה או משיווק באמצעות מובילי דיעה ברשת.
סופ"ש נעים,
פטפטי הרבה – זה טוב לעסק שלך

איך הייתה הכתבה?
אוהב0
עצוב0
שמח0
עייף0
כועס0
מת0
קורץ0










