מתלבשות לעבודה

3 חברות שמציעות בגדים שיוכלו לשמש אתכן לעבודה: מנשות קריירה בכירות, לאלו הנדרשות לקוד לבוש מחוייט ועד קז'ואל בטווח מידות רחב

מאוזנר

מאוזנר פונה לנשים במשרות בכירות שנדרשות ללבוש אלגנטי מוקפד ושמרני. בין הלקוחות: חברות כנסת, נשות עסקים ומנהלות בכירות.

הבגדים של מאוזנר לא טרנדיים במובן הפשוט של המילה, אבל כן מתייחסים למגמות בינלאומיות. המטרה היא ליצור פריטים על זמניים שילוו את הלקוחה לאורך שנים. בקולקציית סתיו-חורף החדשה בולטים מעילי עור ב-5 צבעים וגזרות שונות, חלקם מעוטרים בחיתוכי לייזר עדכניים, ג'קטים מחוייטים רכים ללא בטנה המתאימים את עצמם לגוף (כחלק מהמגמה לשלב אלמנטים ספורטיבים בפריטי לבוש בעלי בסיסי אלגנטי), מבחר גדול של חולצות מכופתרות מודפסות ומכנסיים אלגנטיים וספוריטביים במגוון גזרות שיתאימו למבני גוף שונים.

במאוזנר שמים דגש על חייטות ברמה גבוהה (רוב התפירה מתבצעת בארץ במפעל התל-אביבי), ומקפידים על הפרטים הקטנים דוגמת דיטיילים עשירים בכיסים, עיטורי כתפיים בג'קטים, צווארונים מיוחדים לחולצות ואף תפירה ידנית בפריטים מסויימים. איכות היא מנקודות החוזקה של המותג והיא נראית למרחוק. כדי לשמור על ייחוד ואקסקלוסיביות, הבגדים מיוצרים בסדרות קטנות. השילוב של שני האלמנטים מוביל למחירים גבוהים שתואמים את המגמה של מאוזנר להישאר מותג בוטיק הפונה לקהל לקוחות ספציפי.

אחרי שנים של עבודה עם פרזנטוריות שמייצגות נשים עצמאיות וחזקות דוגמת רונית יודקביץ, דליה מזור, עו”ד קרן נהרי, אופירה אסייג, לימור גולדשטיין, ד”ר מרינה לנדאו ובעונה האחרונה שי לי ליפא, בחרו השנה במאוזנר קונספט חדש והבגדים בקטלוג מוצגים על בובות ראווה, כשהרעיון העומד מאחורי הבחירה הוא לתת את הבמה לבגד ולא למציגה. אני חייבת לציין שבאופן אישי בי העניין עורר אי נוחות, בעיקר נוכח העובדה שהבובות אופרו וסודרו כך שקשה להבחין ברגע הראשון כי מדובר בבובה ולא בדוגמנית חיה. במאוזנר מציינים כי בתי אופנה גדולים דוגמת פראדה ומקווין עשו זאת לפניהם, ועדיין, מחברה שפונה לנשים בעמדות בכירות ולחלק העליון של טווח הגילאים, הייתי מצפה לבחירה שונה. זו לא הבחירה בבובות כשלעצמה מפריעה לי, שהרי ברור שמדובר גם בצעד חסכוני ולצערנו רבות מהחברות נאלצות לצמצם הוצאות אחרי השנה הקשה שעברנו, אבל אם הכוונה היתה אכן להעצים את הבגד, לא ברור לי למה נחוצה ההשקעה הגדולה במראה הבובה עם איפור כבד, שיער מדוגם ורזון קיצוני. בחירה בבובות המייצגות גילאים וגדלים שונים היתה יכולה להיות נוקבת ומשמעותית יותר. יתרה מזאת, הבובות לא עושת חסד לבגדים של מאוזנר שמעוצבים בקפידה על מנת להתאים ולהחמיאל גוף נשי אמיתי.

טווח מידות: 38-48.

מחירים: חולצות: 369-769 שקל, עליוניות: 499-849 שקל, גופיות: 269-349 שקל, סריגים: 369-649 שקל, חצאיות: 499 שקל, ג'קט עור: 3469-3999 שקל, ג'קטים: 949-1499 שקל, מכנסיים: 629-749 שקל, שמלות: 999 שקל

אתר החברה: www.mausner.co.ilפייסבוק

גאלהגאלה1

 *

יונידרס

חברת יונידרס החלה כחברה לביגוד מקצועי, בגדי ונעלי עבודה ובטיחות. בשנת 2006 התרחבה והחלה מציעה בגדים לאנשים פרטיים שנדרשים לקוד לבוש ברור וייצוגי בעבודתם.

הבגדים של יונידרס נועדו לבניית מלתחה פרקטית למשרד וכוללת חולצות מכופתרות, מכנסיים מחוייטים, חצאיות, ג'קטים וחליפות במחירים נוחים. הקולקצייה היא על זמנית עם קו ברור. לא תמצאו שם טרנדים ובגדי קזו'אל קלילים, אבל אם אתן מתקשות למצוא את המכנסיים השחורים הבסיסיים או חולצה לבנה מכופתרת במחיר שפוי, ייתכן וזה המקום בשבילכן.

מידות: 34-46 (חלק מהדגמים עד מידה 54)

מחירים: חולצות בייסיק ופולו: 26-55 שקל, חולצות מכופתרות: 55-139 שקל, ז'קטים: 179-299 שקל, מכנסיים: 77-189 שקל, חצאיות: 129 שקל, שמלות: 150 שקל, נעליים: 135-585 שקל

אתר ייונידרס www.unidress.co.il, פייסבוק

גאלה2גאלה3

 *

עונות

בעונות תמצאו כמובן לא רק בגדים לעבודה, אלא גם בגדי פנאי וערב, אבל רוב הקולקציה היא כזו שתוכל לשמש אתכן ביום יום, וטווח המידות הרחב הופך אותה לאטרקטיבית לנשים רבות.

כמו מדי עונה, בקולקציית החורף החדשה העיצוב נוגע בטרנדים העונתיים אבל לא הופך אותם למרכז הקולקציה. העונה בולטים בגדים באווירה אורבנית חורפית, אותם מלוות קולקציות הלבשה תחתונה וגרבונים, נעליים, תכשיטים, תיקים ומוצרי איפור ליצירת טוטאל לוק שלם.

עונות מנסה להצעיר את הקו שלה ולהציע פריטים עכשויים שמתרחקים מעט מהמוסכמות לגבי מידות גדולות. זה צעד מבורך, אבל עיון קצר בעמוד הפייסבוק של החברה מראה שהלקוחות של עונות לא קלות. הותיקות, לא בהכרח מתחברות למכנסי הסקיני הצבעוניים והשמלות הצמודות והצעירות מחפשות קו יותר נועז. בתווך נמצאת המעצבת הותיקה שמנסה לענות על כל הדרישות והתוצאה היא שחלק מהפריטים נופלים בין הכסאות.

עצתי: קחו השראה מתמונות הקטלוג, העזו לנסות שילובים מקוריים ולא ברורים מאליהם והפתחו לרעיונות חדשים. אופנת המידות הגדולות עומדת בפתחו של שינוי מבורך ואין שום סיבה שנשים מלאות יתחבאו מאחורי בגדים גדולים והדפסים מיושנים, אבל כדי שהשינוי יגיע לחברות האופנה יש צורך קודם כל בשינוי הגישה של הלקוחות.

טווח מידות: 40-54

טווח מחירים: טוניקות/חולצות: 60-300 שקל, מכנסייים וג'ינסים: 150-330 שקל, טייצים: 80-200 שקל, גופיות: 40-270 שקל, ג'קטים: 250-340 שקל, חצאיות ושמלות: 190-280 שקל, אקססוריז: 80-180 שקל

אתר www.onot.co.il. עונות בפייסבוק

עונות חורף 2015 צילום דודי חסון (93)עונות חורף 2015 צילום דודי חסון (6)גאלה4

*

הקונה נחמה בפייסבוק