מועדוני הלקוחות שבהם כולנו נרצה להיות
אין ספק שמועדוני הלקוחות נכנסו לחיינו בסערה וגם אם אתם לא חושבים שאתם חברים במועדון מסוים ודאי תמצאו לכל הפחות כרטיס אחד או שניים של מסעדה שאתם אוהבים או רשת בגדים שאליה הצטרפתם ועדיין נמצאים אצלכם בארנק או במגירה בחדר השינה. תמיד טוב שיש הנחות והטבות גם אם נשתמש בהם לעתים רחוקות ואם אין דמי חבר חודשיים אז אנו רק מרוויחים. יחד עם זאת, מועדוני לקוחות יוקרתיים יכולים להיות הרבה יותר מהטבות או הנחות אלא מעמד יוקרתי שלא מעט אנשים היו שמחים להשתתף בו.
מהם מועדוני לקוחות יוקרתיים?
- בעוד אנו רגילים למועדוני לקוחות רגילים שמציעים עשרה אחוזי הנחה בכל קנייה או ברכת יום הולדת ביום ההולדת, מועדוני לקוחות יוקרתיים מציעים הרבה יותר. בדרך כלל מועדוני הלקוחות הללו שייכים לחברות תעופה או סוכנויות נסיעות, מסעדות יוקרה או מעצבי אופנה ידועים. לא כל כך פשוט להצטרף למועדונים האלו ובדרך כלל הם מותנים בתנאים ש'האדם הפשוט' לא אמור לעמוד בהם כמו למשל קניות בסכומים גבוהים מאוד או דמי חבר לא מעטים.
- מה יוצא לחברי מועדון הלקוחות היוקרתי? לא כול המועדונים הללו יספקו הנחה כלשהי בקנייה כיוון שאם אדם בחר להצטרף למועדון כזה ודאי הוא לא צריך הנחה, אלא כאן מדובר על הטבות יוקרתיות כמו למשל השתתפות בהטבות או אפשרות לקבל שירות אישי כמו למשלב עיצוב הבית או בהתאמת בגדים ייחודיים. הכול תלוי בסוג מועדון הלקוחות ולאיזה עסק הוא שייך וכאן יד הדמיון יכולה לכוון כל עסק ועסק להצעות הכי אטרקטיביות שיש.
הזמנות להשקות ויחס מועדף לפני כולם
חלק ממועדוני הלקוחות היוקרתיים, שנקראים גם מועדוני לקוחותVIP , מציעים סיורים יוקרתיים במפעלים או במבנים שונים ששייכים לחברה כמו למשל במפעלים של מכונות יוקרה או הזמנה לכנסים ותערוכות שלא כולם מקבלים אליהם הזמנה וגם לא יכולים לקנות אליהם כרטיס. מועדוני הלקוחות יכולים להזמין את החברים שלהם גם להשקות של מוצרים חדשים או להתנסות במוצר חדש ראשונים לפני כולם.












