מהפיכה בתחום שירותי תחזוקה לבית

חברת פיקסי (FIXY) – מיזם ישראלי חדש, המחולל מהפיכה בתחום צריכת שירותי תחזוקת הבית. באמצעות פנייה אחת למוקד השירות של החברה, אפשר לקבל את כל אנשי המקצוע הדרושים לכל סוגי התקלות, ובמינוי חודשי קבוע וידוע מראש, הכולל פיקוח מלא ואחריות.

עד היום כאשר יש לנו תקלה בבית, אנו חייבים לבחור את איש השירות או הטכנאי המתאימים, אם זה אינסטלטור, או חשמלאי, מנעולן, הנדימן ועוד. אבל למעשה אנחנו לא באמת יודעים אם הטכנאי או איש השירות שהזמנו, באמת אמין, מקצועי ואיכותי.

בישראל כידוע אין פיקוח על איכות התיקון, ולכן כל טכנאי (או כל אדם ללא הכשרה), יכול "לתקן" בביתך ולדרוש כל מחיר שירצה. מכיוון שאנחנו לא מבינים בעבודה שלהם, אנחנו גם משלמים כל מחיר שדורשים מאיתנו. ובגלל המצוקה שאנו חווים עקב התקלה, אנו אף לא בודקים אם בידו תעודה מקצועית, וכמובן גם איננו מבינים באיכות התיקון שנעשה.

שריקי 8

ובנוסף, אם נקלעת בבעיה מול איש מקצוע (תשלום מופרז, תיקון לא איכותי, אי מתן אחריות, גרימת נזק ועוד), מלבד בית המשפט לתביעות קטנות, אשר רבים לא פונים אליו בגלל הטרחה וההוצאה, אין למי לפנות, אין מי שמפקח, כי אין חוק ואין אכיפה על שירותי אחזקת הבית והתיקונים בישראל.

את הפתרון לבעיה מצאנו בחברת בחברת פיקסי (FIXY) – מיזם ישראלי חדש, אשר מחולל מהפיכה בתחום צריכת שירותי תחזוקת הבית. הרעיון מאחורי המיזם הזה הוא שבאמצעות פנייה אחת למוקד השירות של החברה, אפשר לקבל את כל אנשי המקצוע הדרושים לכל סוגי התקלות, ובמינוי חודשי קבוע וידוע מראש, הכולל פיקוח מלא ואחריות.

שריקי 5

דרור רחמים מנכ"ל חברת FIXY (פיקסי): "ענף בעלי המקצוע בישראל סובל מבעית תדמית קשה, ולכן המודל של חברת פיקסי מבוסס מלכתחילה על פיקוח מלא של כל בעלי המקצוע העובדים תחתיה, וכך אנו יכולים  להעניק שירות אמין, איכותי וכמובן מקצועי ללקוחותינו".

בישראל של שנת 2020 ענף בעלי המקצוע עדיין סובל מבעית תדמית קשה. לאחרונה פרסמה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן סקר, ממנו עולה כי ישראלים רבים אינם מרוצים מהשירות שהם מקבלים מבעלי המקצוע ככלל, כאשר את הציון הנמוך ביותר מקבלים בעלי המקצוע בתחום אחזקת הבית.

מדובר במודל שירות שכבש את ארה"ב, ואחרי שמיליוני משפחות בארה"ב הביעו את שביעות רצונם ממודל שרות זה, הגיעה העת שגם הקהל הישראלי ייהנה משירותי אב-בית מקיפים של Fixy.

במודל זה הלקוחות מתנהלים רק מול מוקד השירות של פיקסי, ולא מול בעלי המקצוע, המפקחים באופן מלא על כל בעלי המקצוע, ולכן הלקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי יקבלו שירות מקצועי לכל תקלה.

שריקי 6

מה מציע השירות של חברת פיקסי (FIXY):

שרותי הנדימן (תיקונים קלים והתקנות), חשמלאים, מנעולנים, טכנאי מחשבים, מדבירים, תיקון סלולר עד הבית, אינסטלטורים, שירותי דרך לרכב ותיקון כל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בבית.

השירותים השונים ניתנים בהתאם להסכם השירות של המנוי עם החברה, אותו ניתן לבטל בכל עת ללא כל התחייבות.

קיימים 3 מסלולי שירות:

  1. מסלול 99 שקלים לחודש,
  2. מסלול 129 שקלים לחודש
  3. מסלול 159 שקלים לחודש.

לרשותם של לקוחות FIXY עומדים למעלה מ- 150 אנשי מקצוע, הפרוסים בכל הארץ והשרות עצמו ניתן בכל הארץ.

שריקי 4

הטכנאים שמוליק ודניאל בביקור בית ךצורך תיקון מזגן

כיצד מזמינים שרות?

הלקוחות המנויים יכולים לפתוח קריאה במשך 24 שעות באפליקציה (להורדה חינם בחנות האפליקציות FIXY), בהודעת ווטסאפ, באמצעות שיחת טלפון, משלוח פקס, שליחת אימייל, וכמובן באתר fixy.co.il. ובטלפון 03-9270555 בימים א'-ה' בין השעות  09:00-15:00

www.fixy.co.il

שריקי 1

 צוות עובדי פיקסי

החיים על פי בלה
יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית, אוהבת את החיים הטובים, ומזמינה אתכם ליהנות יחד איתי.