יש לי ניסיון בעבודה דרך הטלפון למעלה מ11 שנה, כולל תיאום פגישות, איסוף נתונים למאגר מידע ועוד.
מנסיוני האישי, אני זיהיתי שני מצבים עיקריים שבהם לא שלקוחות לא רוצים לשתף פעולה, ממש לא בא להם לשמוע אותי ובמצבים הם בתקופות של חגים וחופשים (פסח, קיץ וחגי תשרי) ובמצבי חירום שנובעים מהמצב הבטחוני והקיומי במדינתנו, כמו היום, אבל דווקא במצבים כאלו כן הצלחתי להשיג שיתוף פעולה מלקוחות וטנציאליים. איך עשיתי את זה?
בתקופת חגים, כשלקוח היה אומר שאין לו זמן להיפגש/לדבר, הייתי אומרת לו שאחרי החגים למנהל שלי לא יהיה שמן להיפג איתו, כי כולם רוצים להיפגש אחרי החגים ודווקא בחגים יש יותר הטבות ומבצעים וככה הייתי מצליה לקבל יותר שיתוף פעולה מלקוחות פוטנציאליים.
לגבי מצבי חירום, כשהאווירה בארץ מתוחה ולאנשים אין מוטיבציה לעבוד, לקנות ולהוציא כסף, אז דווקא במצב הזה אפשר להסביר להם איך המוצר יכול לעניין אותם ולעור להם להיערך למצבי חירום. לדוגמא, אני עוסקת באיתור בניינים לתמ"א 38 בעבודת שטח, אז כשהתחיל צוק איתן הצלחתי להביא לחברה שאני עובדת בה פרויקט מאוד גדול של תמ"א 38, למרות שהיו אזעקות בתל אביב והיה מפחיד לצאת מהבית, כי מי שלא ירצה שיהיה לו ממ"ד בשעות חירום?
לדוגמה, היום שהבן שלי נשאר איתי בבית, כי הגן שלו לא פעי היום בגלל הנחיות פיקוד העורף, יש לי זמן לכתוב בבלוג ולפתח את התחביב החדש שלי שזה לכתוב בבלוג ואלי לפתח את זה לכתיבת תוכן בצורה מקצועית יותר.
כמובן שללא קשר לדעותי והשקפותי המדיניות והפוליטיות, אני, כמו כולם, רוצה לחזור לשגרה ולחיות בשקט, זה עדיף על לשלוף את הילד מהמיטה על הבוקר ולרוץ איתו למרחב המוגן.
אני מאחלת לכולנו יום שקט ובטוח ושנחזור במהרה לשיגרה, שנעבוד, נפרח, נשגשג ונביא פרנסה ואהבה בשפע. יש מספיק לכולם!!!
אשמח לשמוע תגובות, הערות והארות












