זה לא קל למכור. התחרות על הכיס של הלקוח רק הולכת ונעשית יותר ויותר משוכללת ככל שחולפות השנים, וניתן לראות כי אפילו הרשתות הכי גדולות וחזקות נתונות אל חסדי השינויים הללו של תחום המכירות עם מעבר בולט אל רכישות בארצות זרות ורכישות אונליין.
זה חשוב מאוד להיות מחוברים אל רוחות השינוי הללו ולהביא כמה שיותר יצירתיות אל התחום הזה של המכירה כדי שהעסק לא יפסיד כספים אלא יהיה תמיד במתח נכון של רווחים כל העת. יש כאלה אשר נעזרים עם שדרוג שירותי מכירות על ידי חברות שמציעות מומחיות וניסיון בתחום המכירות, בעוד אחרים מנסים דרכים אחרות של שיווק ופרסום אגרסיביים יותר.
העיקר הוא לשמור על ערנות בעולם שבו הלקוחות הופכים להיות חכמים יותר, ועבורם הגבולות של המדינה הם לא כאלה שעוצרים מבעדם לבצע רכישות רבות בארצות זרות ולהבין עד כמה הם יכולים לשדרג את חוויית הרכישה בכל מובן אפשרי. מה שיצירתי ומתוכנן בקפידה, מוכר.











