כתיבת תוכן לתכשיטים. #גילטיפלז'ר ותיבת התכשיטים של אמא
לפעמים הנאה מלווה באשמה, אבל מתי אנחנו מרגישות ש"זה יותר מדי" ומתי "זה בסדר אני יכולה לקנות את זה". איך קורה הרגע הזה כשכן פונים וקונים ומתי לא?
אולי לכן כל המכירות נעשות בסמוך לחגים, כי אז ממש מותר לנו לקנות.
אבל עזבי שכל לא משחק פה תפקיד.
אולי כדאי ללכת שניה לזיכרון, ברגעים האלה שהיית משחקת בתיבת התכשיטים של אמא לקיבוצניקים יש מעט תכשיטים, אבל אפילו אצלינו בבית הייתה קופסא.
התחושה הזאת של שרשרת קרירה על הצוואר, איך הרגיש הרחש של הטבעות בתוך הקופסה.
הנה את כילדה עונדת על היד טבעת שהייתה לא בגודל הנכון אבל נראתה כאילו היא ממש מה שאת צריכה כרגע. התחושות האלה של חיטוט מציאה וחיפוש קיימות בתוך החוויה של החופש לבחור מה מתאים בדיוק לך.
כל אלה צריכים לקבל ייצוג בתוך החומרים הפרסומיים שלך.
וזה בסדר שלא הכל יהיה חומר פרסומי, או אולי טוב שלא יהיה הכל חומר פרסומי, אפשר לארח, השראה, אפשר לארח טעמים מבחוץ שאת אוהבת, הכל מתאים בכדי לתמוך בתחושת החיפוש גילוי חיטוט והתחדשות, כל הנ"ל במקום שנוח לחיפוש וחיטוט ומרגיש מוכר.
אז מה בעצם מרכיב את התחושות שלנו למה שמ"מוכר" שאנחנו אוהבים?
לפעמים הפרסום הרב שרובנו לא חשות בנוח איתו, דווקא הו ייצור יותר טריגרים לנסות לטעום ולבדוק את ה"דוכן" הפייסבוקי שלנו.
מדדתי ובדקתי את הבגדים בחנות ואני מכירה את המידות, למרות שהגיעה עונה חדשה, אני כבר מוכנה עם היד על הארנק האם זה מספיק?
לפעמים כן, אבל ככל שאנחנו מנסים יותר דברים גם התחושות שלנו נהיות יותר מורכבות לגבי מה נכון לנו ומה לא. וכך יש פעמים שהארון שלנו מלא בבגדים שלא נלבש, זו חוויה שאנחנו לא רוצות שהלקוחה שלנו תקלע לתוכה.
אם נחזור למדידת הטבעת בקופסת התכשיטים של אמא הטבעת אין לה סוף טוב בסיפור הזה, המידה לא נכונה חחח.
לכן נרצה לתת רקע רב ככל הניתן על השירות -מוצר שלנו בכדי שירגיש "מתאים".
כך זה היום, השירות הוא חלק מן המוצר, ואם את לא עונה לטלפון, או שוכחת לשלוח ללקוחות שלך את ההזמנות, או מפרסמת במקום שלא תוכלי להגיע אליו לתת שירות. את פוגמת בפרסום שלך.
האכזבה היא צריכה להיות התחושה שהכי חשוב לך להמנע ממנה.
תחושה של מקום – מהיכן הוא מגיע ואיך זה מקבל ייצוג בתוך המוצר. כבר אפשר לדבר על עיצוב תל-אביבי ועיצוב מחוץ לתל-אביב בלי לפגוע באף אחד? אני רק אגיד שהקראפט שלך כשהוא נקרא "אמנות מקומית" / "עבודת-יד" יתקבל בצורה יותר ידידותית גם כשהמוצר נעשה בצורה ידנית -לא במחשב.
אמינות –רצף עבודה וכמובן הוכחה חברתית, אם השתמשו בזה כבר אז זה עובד.
בעלי שם – מובילי דעה בדקו ומצאו, ג.' יפית של ימינו, פעם הייתה אחת גימל, והיום יש הרבה לכל תחום הגימל שלו. ישנם בלוגרים שכותבים על אפנה, תמיד כיף לקבל דחיפה קטנה לחשיפה.
זמן – העניין הכי מורכב לטיפול, ולפירוק בשביל לתת תחושה מדוייקת של מידייות תיזכרו ברגע שנכנסתם לארומה, והיה שם קרואסון בתצוגה וניסיתם לברר ביניכם לבין עצמכם כמה זמן הוא נמצא שם. לעסקים קטנים ריבוי משימות יכול לפגום במיידיות – בזמן.
נסו לפרוש את הפרסום, ולתזמן את חלקו לקבלת תחושה של מיידיות.
ב-ה-צ-ל-ח-ה











