בכל שבוע נסגרות בישראל מסעדות והנה את, החלטת לפתוח מסעדה חדשה. השקעת כל כך הרבה כסף, זמן חלום, שעות פסיכולוג/ית, בהגשמת החלום שלך ואופסי, החלטת לשים את כל הביצים בדף אחד. נתת למלצר החמוד לנהל את דף הפייסבוק של המסעדה תמורת אקסטרה כסף. ביקשת מאחותך לצלם כמה מנות באייפון ולהעלות עבורך לאינסטוש. big mistake- huge- ככה לא בונים מסעדה/ מותג מנצח.
מכתב ללקוח/ה פוטנציאלי/ת.
אז הקמת מסעדה חדשה/ בית קפה חדש, אחרי שנים של חלומות, גיוס הון ראשוני, לילות ללא שינה ופיק ברכיים.
השנה וחצי הראשונות בחייהן של מסעדות ובתי קפה הן הקריטיות מכל. הן לרוב אלה שמכריעות, אם הן ישרדו לעוד כמה שנים ואולי בכלל. שוק המסעדות בישראל רווי, רק בחודשים האחרונים נסגרו לא מעט מסעדות, חלקן של שפים מוכרים וכאלה שבהחלט נחשבו מוצלחות. כשפותחים מסעדה לוקחים הכל בחשבון, הפסדים אפשריים, רווחים עתידיים לכשיגיעו, אם יגיעו, כוח אדם צעיר יחסית ולא מאד יציב, אולי עם תחלופה הכי גדולה בשוק העבודה, תחום תובעני, מעייף ומלא סיכונים ומתחרים בדרך קבע.
אבל מה אם זה מצליח? מה אם כל מה שחלמת הופך למציאות? מה אם העבודה הקשה משתלמת בסוף?
בשביל לנצח בתחום הזה צריך אורך רוח, אמונה ומקצועיות, אך גם צריך לדעת לעבוד עם האנשים המקצועיים ביותר. כאלה שידעו להוציא החוצה את כל מה שמרהיב, ייחודי ומזמין בעסק שלך ולעשות הכל בצורה הנכונה והמקצועית ביותר. לעיתים, אין צ'אנס נוסף בכל מה שקשור לרשתות חברתיות. הפוסט הפוגעני שהעליתם היום בדף העסקי, הוא החמישים לקוחות פחות שיהיו לכם מחר. תמונת המנה הלא מחמיאה שהעליתם בסופ"ש, היא הבור שיווצר לכם/ן בקופה במוצ"ש.
אני צלמת סטילס מקצועית כבר 16 שנה. צילמתי הכל מהכל, בשנים האחרונות אני מוצאת שצילום אוכל מלהיב אותי יותר מכל. לראות את המנה נבנית, החל מבחירת חומרי הגלם הטריים, דרך הסכין הבוהקת, יד השף/ית המיומנת ועד לעיצוב המנה והגשתה באופן לא פחות ממושלם אל שולחן הלקוח/ה.
דרך אהבתי לאוכל בכלל וצילומו בפרט והבחירה לחלוק את חיי עם מי שניהלה את מיטב מסעדות ישראל, אני שמחה לגלות שיש בי אוצרות של ידע קולינרי. בשנים האחרונות, מאז שהקמתי עסק לניהול תוכן ומדיה חברתית, אני מקימה ומנהלת דפי פייסבוק עסקיים לעסקים קטנים ובינוניים ולעמותות.
אני מוצאת שלנהל דף לבית קפה או למסעדה מעניין עבורי יותר מכל ניהול דף לעסק בתחום אחר. כתיבת התכנים בשילוב הצילום וקידום העסק ברשתות החברתיות, מהווה עבורי אתגר גדול ודרך נפלאה ומרגשת עם בעל/ת העסק, בעיקר כשמדובר בעסק חדש.
לפגישה איתי כדאי לבוא רעב/ה:
[youtube yund-ktR3Z0 nolink]
כשבין שירותיי ניתן למצוא גם צילום סטילס, גם כתיבת תוכן וגם שיווק וקידום במדיה החברתית, אני מוצאת שיותר ויותר בעלי/ות עסקים שמחים על כך. מבחינתם זה לקחת נותנת שירות אחת, שנותנת מענה לכמה וכמה צרכים שלהם/ן בו זמנית ואין להם צורך להעסיק שלושה אנשים שונים. פחות דאגות ועיסוקים בתחום מדאיג ומלא עיסוקים וחוסר בזמן.
כשאני כותבת בבלוג האוכל והתרבות שלי מתכון חדש או ביקורת על תוכנית חדשה, או כשאני כותבת עבור המסעדה החדשה והמהממת שלך את הפוסט הראשון, בדף הפייסבוק החדש מהניילונים שזה עתה הקמתי עבורך, אני מתייחסת לכל מילה ולכל פסיק באותה הרצינות ובאותה יראת כבוד. פוסט שיווקי או כתבה מרגשת ואישית, זוכים ממני תמיד לאותו יחס מוקפד ורגיש. כל מילה, כל פסיק וכל כותרת ותמונה, יכולים באחת לשנות את התמונה. כל טיפ מהשף שלך, יועלה לדף כאילו מדובר בטיפ מהשף של מסעדה מעוטרת המישלן הכי מדוברת בלונדון, כל מנה חדשה וצבעונית, תזכה לתמונה מעוררת חושים, כאילו הייתה מנה של אדוני בניו יורקית המדוברת שלו. כל פוסט ומתכון אצלי בבלוג נכתבים בדיוק מזהיר, כאילו מארק צוקרברג בכבודו ובעצמו עומד להיחשף אליו ואף מתכנן להכין אותו לבנותיו המתוקות לשבת.
** אנחנו אף פעם לא יכולים/ות לדעת לאן המילים או התמונות שלנו יגיעו, אבל אני יכולה להבטיח לך שאני תמיד מייעדת את שלי הכי רחוק שאפשר.
אז שנקבע פגישה? הקפה עלייך, הקציצות עליי! 😉
לתיאום שיחה/ פגישה ללא התחייבות

לא רק מארק יכול, קבלו את המתכון ששבר את הרשת- קציצות ירק מהירות













