סידרת טיפוח חדשה מבית ד"ר פישר
GENESIS TRI-MOIST של ד"ר פישר הינה סדרת תכשירים מתקדמת בעלת פעילות משולשת: לחות, הזנה והגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש.
הסדרה מכילה קומפלקס לחויות ייחודי המשלב את הרכיב המתקדם והפעיל TRIMOIST למניעת איבוד לחות. התכשירים מועשרים בקומפלקס לחויות בשילוב פרו-ויטמין B5 ואנטי-אוקסידנט ויטמין E, להגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ואקלים.
קרמי היום והקרם לאזור העיניים והשפתיים מכילים מערכת מסנני קרינה מתקדמת להגנה גבוהה ורחבה. בנוסף הם מכילים AQUAXYL™ וחומצה היאלורונית המעניקים לחות מוגברת. תכשירי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, הינם היפואלרגניים ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש.
הסדרה כוללת:
קרם יום מזין לעור רגיל SPF30, לעור יבש-יבש מאוד SPF30ולעור שמן ומעורב SPF30
קרם לילה מזין לכל סוגי העור: מכיל תמצית פירות טבעית (AHA) המסייעת בהסרת תאי עור מתים ובהאצת התחדשותם
קרם לאזור העיניים והשפתיים SPF30 : מכיל אבקה מחזירת אור המסייעת בטשטוש אופטי מיידי של קמטים וקמטוטים.
סרום לחויות לעור רגיל-מעורב: מכיל אבקה מחזירת אור, המסייעת בצמצום וטשטוש אופטי מיידי של קמטים וקמטוטים. מועשר בויטמין A ובסיליקונים אלסטומרים.
מסכת לחות מזינה:
מסכת לחות ייחודית המועשרת ב- AQUAXYL™. המסכה מכילה תמצית חלב ודבש ומשלבת קומפלקס שמנים איכותי להזנה וריכוך העור: פשתן, שקדים, כותנה וזית.
מחיר: סרום ב- 119.90 ₪, קרמי פנים ומסכת לחות ב99.90 ₪
2 מוצרים חדשים מבית ניוטרוג'ינה
החיבור שלי לניוטרוג'ינה עומד במבחן הזמן כבר שנים רבות. החברה האיכותית הזו אותי אף פעם לא איכזבה, וכנ"ל גם 2 המוצרים החדשים שקיבלתי לנסיון.
מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה מרחיב את מגוון מוצרי טיפוח הפנים מסדרת Hydro Boost®, אשר זכתה לאחרונה בפרס מוצר השנה 2018 בקטגוריית טיפוח הפנים.
שני המוצרים הנוספים הינם:
קרם ג'ל מעורר לעיניים – מסייע בהעלמת סימני עייפות, מכיל חומצה היאלורונית. הקרם מעניק הזנה מיידית של לחות, המחדשת את העור סביב איזור העיניים באמצעות נוסחת הג'ל ההיאלורוני ומחזקת את מחסום ההגנה של העור, מעניקה רעננות עם נוסחת הג'ל הקליל, המעוררת עיניים עייפות, מסייעת בהעלמת סימני עייפות, ובמקביל נספגת לתוך העור ואף מייצרת בסיס למייקאפ.
קרם לחות עם מקדם הגנה 25 SPF – מכיל חומצה היאלורונית ואנטיאוקסידנטים, המחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור. לצורך הגנה מפני נזקי השמש: הוא פותח עם Helioplex™ המספק הגנה גבוהה מפני קרני השמש המזיקות, אשר עלולות לגרום להזדקנות מוקדמת של העור.
ניתן להשיג את שני המוצרים במחיר של 81.90 ₪ ליחידה ברשתות הפארם והשיווק השונות.
מוצרים אלו מצטרפים ל- 7 מוצרי טיפוח נוספים הקיימים בסדרת Hydro Boost® : ג'ל לחות לעור רגיל עד מעורב, ג'ל קרם לחות לעור יבש, תרחיץ ג'ל ניקוי, חלב פנים במרקם ג'ל, תמיסת מים מיסלריים ייחודית, תרחיץ גרגירים, מגבוניים ייחודיים ועדינים.
https://www.neutrogena.co.il/face/skincare-product-lines/hydro-boost
המותג הפרטי שופרסל משיק משקה מוגז LIME DIET
הפעם קלעו לטעמי. אני אוהבת סודה בטעמים, והנה הגיע משקה בדיוק בטעם האהוב עלי.
שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי, ומשיקה משקה LIME DIET חדש המצטרף לסדרת משקאות הקולה של שופרסל. המשקה החדש מצטרף לסדרת משקאות הקולה של שופרסל, שהושקו לפני כשנה וזכו להצלחה רבה. המוצרים המיוצרים ע"י תאגיד המשקאות היפני DYDO.
המשקה הינו מוגז ללא קלוריות, ללא סוכר וללא חומרים משמרים.
ניתן לקנות את המוצר ברביעיות של ליטר וחצי, ובבקבוקים בודדים ברשת שופרסל בלבד.
מחיר: 4.30 ₪
מחיר השקה- 2 רביעיות ב-25 שקלים בלבד.
טמפו מייבאת 4 מותגי בירות פרמיום בינלאומיות
אומרים שנשים לא אוהבות בירה לבנה. אני כן, ואת כל הטעמים. אני שפוטה וזהו. ניסיתי את 4 הבירות שקיבלתי מחברת "טמפו", והן עברו בגדול את מבחן הטעימה שלי.
טמפו מרחיבה את פורטפוליו בירות הפרמיום של החברה, והיא תתחיל לייבא ולשווק לראשונה בישראל ארבעה מותגי בירות פרמיום מרחבי העולם.
DESPERADOS – מותג צרפתי שמשיק קטגוריה חדשה בשם "Spirit beer", שילוב בין עולם הבירה לעולם האלכוהול, ומציג לראשונה בירה עם טוויסט טקילה. מדובר בבירת לאגר זהובה עם טעמי טקילה ולימון המכילה 5.9% אלכוהול. מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 330 מ"ל- 7-8 ₪.
RED STRIPE– בירה המשמשת כאייקון ג'מייקני מכיוון שהיא הבירה הרשמית, הוותיקה והנמכרת ביותר בג'מייקה ובאיים הקרביים. זו בירת לאגר בהירה, מאוזנת, בעלת מרירות מעודנת, בטעמים רכים וצורת בקבוק ייחודית, המכילה 4.7% אלכוהול.
מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 330 מ"ל- 6-7 ₪.
BIRRA MORETTI – מותג איטלקי אשר מייצר בירה לאגר בהירה ואותנטית. הבירה מיוצרת על פי מסורת מקומית שנשמרת באדיקות שנים רבות. המותג מוביל באיטליה ומעוטר במדליות בנושאי איכות וטעם.
מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 330 מ"ל- 6-7 ₪.
AFFLIGEM – מותג בירת מנזרים בלגית מסוג אייל, אשר רשם צמיחה משמעותית במדינות מפתח לאחרונה כמו: צרפת, רוסיה, הולנד ועוד. היא מיוצרת בבלגיה, כבר משנת 1047. הבירה הינה בעלת רכיבים איכותיים אשר העניקו לה שלל פרסים בינלאומיים. היא חזקה ומכילה 6.7% אלכוהול, מאופיינת במתקתקות פירותית מעודנת, המלווים בטעמי דבש והדרים.
מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 300 מ"ל- 8-9 ₪.
אינטימה משיקה קולקציית מחטבים מחליקים
לראשונה, רשת אינטימה משיקה את קולקציית המחליקים הייחודית – קבוצת פריטי לבוש SECONDE SKIN אשר מעניקים מראה חלק, אסוף ומחוטב, מתחת לכל פריט לבוש, הדואגים לעיצוב של המותן, הבטן והירכיים.
המחליקים מעניקים מראה מחוטב וחלק במטרה לאפשר ללבוש פריטים צמודים גם מעל המחליק, ללא תחושת אי נוחות. בין הגזרות השונות ניתן למצוא מחליק בגזרת מכנס עם מותן גבוה, מחליק בגזרת שמלה, מחליק בגזרת בגד גוף ומחליק בגזרת תחתון גבוה.
המחליקים של אינטימה עשויים מבד מיקרו ללא תפרים, ומסתיימים בטכניקה חדשנית של קיפול רשת בחם, ללא תפרים בכלל. המחליקים מגיעים בצבעי גוף ושחור, בטווח מידות: S-XL
טווח מחירים:129.90-199.90 ₪
ניתן להשיג בסניפי רשת INTIMA ברחבי הארץ
פורס וקוצץ שום חדשני מבית ארקוסטיל
רשת ארקוסטיל קיטצ'ן משיקה פורס וקוצץ שום, המציע חווית בישול והכנה איכותית, גם בפעולות הבסיסיות במטבח.
המוצר כולל 2 רשתות חיתוך (פריסה וקיצוץ), עם להבי נירוסטה חדים במיוחד, לחיתוך מהיר בלחיצה קלה. הרשתות ניתנות להחלפה לפי הצורך, כשהאחת ממוקמת בתחתית הכלי והשנייה בראשו, והן ניתנות לשחרור והכנסה "בקליק" ונשלפות לניקוי מהיר ונוח. כמו כן, הכלי כולל תא אחסון נשלף לשימוש נוח, נקי ויעיל המאפשר שמירת ידיים נקיות מריח שום.
פורס וקוצץ השום החדש, המתאים גם לג'ינג'ר, משמר טוב יותר את הערכים התזונתיים אשר בשום לעומת מעיכת שום, שכן השמנים הטבעיים שלו נשמרים טוב יותר אף הם. יש לשטוף את הכלי בשטיפה ידנית, ולייבש לאחר השימוש. הלהבים חדים במיוחד, לכן מומלץ לשטוף בזהירות באמצעות מברשת ניקוי.
מחיר: 49.90 ₪
ניתן להשיג ברשת חנויות Arcosteel Kitchen (ארקוסטיל קיטצ'ן) ברחבי הארץ.
חברת התעופה קתאי פסיפיק חונכת מטוס חדיש של בקו תל אביב הונג קונג
קתאי פסיפיק, חברת התעופה שבסיסה בהונג קונג, המפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב – הונג קונג והמדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, חונכת בקו לתל אביב את המטוס החדיש ביותר בעולם איירבוס A350-1000 אשר יצטרף החל מה-3 לאוקטובר לקו תל אביב–הונג קונג.
קתאי פסיפיק רכשה 20 מטוסי איירבוס A350-1000, שמונה מהם יועברו כבר השנה והשאר צפויים להיכנס לפעילות עד 2021. החברה אוחזת בצי של 146 מטוסים ועוד 85 מטוסים בהזמנה, ונחשבת לצי המטוסים מהצעירים שיש לחברות תעופה.
בתכנון המטוס הושם דגש על חווית הנוסעים הכוללת בין השאר מושבים חדשים במחלקת התיירים, טלוויזיה אישית באיכות גבוהה, מערכת בידור חדשנית, WiFi המאפשר לנוסעים להישאר מחוברים לאורך הטיסה, תאורת LED ולחץ אוויר גבוה בתא הנוסעים, המספק יותר חמצן ומפחית את תופעת הג'ט לג. בנוסף, בתכנון המטוס הושם דגש על הפחתה משמעותית של השפעה מרעש חיצוני.
רשת ללין משיקה גדיל ריחני בחודש המודעות לסרטן השד
Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף, שבחרה כחלק מהמחויבות החברתית שלה לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", משיקה גדיל ריחני ורוד בניחוח ונילה פינק פפר.
זו השנה התשיעית שהרשת משיקה מוצר ייעודי, שיעזור בהעלאת המודעות למחלה, כאשר 50% מהרווחים יועברו לעמותה.
הגדיל ריחני ורוד ואלגנטי, ומפזר ניחוח ונילה פינק פפר.
מחיר: 49.90 שקלים. המוצר יימכר בחנויות המותג במהלך חודש אוקטובר.
קורקינט בטיחותי לפעוטות
מחפשים מתנה שתשמח מאוד ילדים? חברת "טרנדי טויס" (מקבוצת "טופ פליי ישראל") מציעה קורקינט איכותי מתוצרת חברת SMOBY הצרפתית, בעיצוב מקסים וצבעוני, במותג הסרט האהוב "מכוניות 3" (CARS 3) של דיסני.
הקורקינט עשוי ממתכת ופלסטיק וכולל 3 גלגלי סיליקון ליציבות מרבית. כמו כן, אפשר לכוון את גובה הכידון לפי גובהו של הילד. על הקורקינט מוטבעות דמויות המכוניות מהסרט, והוא מקושט גם בדגל, המוסיף לעיצוב המרהיב.
הקורקינט מתאים לפעוטות בגילאי 3–6 שנים.
מחיר: 119 ש"ח.
להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים המובחרות.






















