כך תכתבו את עמוד האודות לאתר האינטרנט שלכם

עמוד אודות לאתר

עמוד האודות באתר שלכם או של הלקוח שלכם הוא ללא ספק העמוד החשוב ביותר אחרי דף הבית. כל לקוח פוטנציאלי רוצה לדעת מי העסק העומד מולו לפני שהוא יחליט אם הוא רוצה להמשיך ולהתקדם או לחפש עסק אחר. תוכלו לראות כמה צפיות מקבל עמוד האודות שלכם אל מול סך המבקרים היוניקים באתר ותווכחו במספרים בעצמכם. לעמוד זה יש קשר ישיר בין אחוזי הסגירות וההמרות על גבי האתר, אז אתם תרצו להשקיע בו עם תוכן איכותי ורלוונטי, בתוספת של תמונה יפה או שתיים.

מחקר ראשוני
שלב המחקר של העסק הוא החשוב ביותר בתהליך כתיבת עמוד האודות עבור האתר. עליכם יהיה להבין את העסק ולרדת לפרטים ככל הניתן, יש צורך להכיר את המוצרים והשירותים השונים אשר האתר מציע, האווירה הכללית שמשדר העסק גם מול לקוחות וגם בין העובדים, כאשר הדגש צריך להיות על למה בעצם העסק הזה טוב יותר מהמתחרים שלו בשוק, ואיך הוא יכול לעזור ללקוח לקבל חווית שירות אשר תגרום לו להפוך ללקוח קבוע.

נסו לשבת עם אחד העובדים בנוסף למנהל בעסק ולשאוב ממנו את התשובות הנדרשות לשאלות שלכם. אם אין לכם את האפשרות או את הזמן לעשות את זה, תמיד תוכלו לנסח מייל עם שאלות חשובות ורלוונטיות לכתיבה שלכם, מה שיוכל לעזור לכם מאוד בזמן הכתיבה.

מחקר-ראשוני

 

התוכן לעמוד האודות

התוכן אותו נכניס לעמוד האודות צריך להופיע בצורה שיווקית, אך לא שיווקית מדי. בכך אני מתכוון בעצם שהעמוד עצמו לא אמור לנסות למכור שום דבר ללקוח, אך כן אמור להוכיח כי העסק הזה מהווה את הפתרון לכל הדרישות והצרכים שלו. אתם חייבים לוודא שהתוכן בעמוד עונה על השאלה הפשוטה "מיהו העסק ומה הוא עושה", הרי דף האודות הוא בעצם מעין קורות חיים של העסק, וגם אתם לא תשכרו עובד חדש בלי לדעת מי הוא.

כמות המילים הנדרשת בעמודי אודות היא לא פחות מ-300 מילים. אם תנסו להכניס מעל ל400 מילה רוב הסיכויים שלא תהיה לזה השפעה משמעותית על אחוזי ההמרה ויצירות הקשר, מכיוון שהלקוח כבר החליט תוך 10 השניות הראשונות אם הוא הולך להתקדם איתכם או לא. עליכם להבין שהדף הזה מכניס כמות גולשים גדולה מאוד ביחס לכמות זמן השהייה הממוצע, אז שקלו כל מילה ותקפידו שתהיה בעמוד הנעה ברורה לפעולה. המטרה העיקרית שלנו היא לגרום לגולש להשאיר את הפרטים שלו או לבצע את הרכישה המיועדת.

הקפידו לשתף כמה שיותר פרטים אמיתיים וכנים על העסק, אשר יוכלו לגרום ללקוח להתחבר ולהזדהות, פרטים כמו מיקום הסניפים ושנת הקמתם, וחוות דעת מלקוחות קיימים יכולים לעשות פלאים.

השתדלו לשמור לפחות בין 50 ל-100 מילים כדי לפרט על היתרונות אשר העסק מציע, יותר מזה ולא ישאר לכם מקום לשאר הפרטים, ופחות מזה וקהל הלקוחות לא יבין למה כדאי לו לעבוד איתכם. הצורך של הלקוח גם הוא צריך לקבל התייחסות יפה כאן, השתדלו לצוות לפחות 50 מילים לנושא.

הגיוון בתוכן חשוב מבחינת צד הכותב, אם תוכלו להציע בחלק מהפסקאות כתיבה בגוף ראשון בה העסק מנסה לדבר ללקוח לבין גוף שלישי בו מסופר על העסק בצורה חיצונית, תוכלו להרגיש בזרימה טובה יותר על גבי הטקסט.

 

לאחר שהשלמתם את מלאכת הכתיבה לעמוד הנכסף, קחו לפחות 5 דקות לעבור על הכל כדי לראות שאין שגיאות כתיב, משפטים עם תחביר שגוי, מילים לא מובנות וכו'. שימו את עצמכם בנעלי הלקוח וחשבו אם אתם כן הייתם שולחים את הפרטים שלכם או רוכשים שירותים \ מוצרים מהעסק הזה.

מוזמנים לבקר באתר שלי: שי וייסברוד

*הפוסט נכתב בלשון זכר אך הוא מכוון לנשים וגברים כאחד.

שי וייסברוד
היי, אני שי. מנהל איקומרס, כותב ועורך תוכן, משווק דיגיטלי ומפתח אתרים במקצועי. גרתי חמש שנים בתאילנד במהלכן רכשתי את כל הכלים שמאפשרים לי לעשות את מה שאני עושה ;)