לאחרונה פייסבוק חוטפת ביקורות עזות ומאשימות במגוון רבדים על דיקטטורה במדיה – חסימות ומחיקות דפים בלי הסברים. יצירת בדידות בקרב משתמשים צעירים בעיקר כי השימוש במוצריה גורם למחלות נפש כדיכאון. גם בקרב מבוגרים פחות חברים בעולם האמיתי שמאלץ את כולנו להפוך למכונות שמייצרות תוכן בפיד בדרכים יצרתיות ביצור לייקים בפחות כסף .
המשתמש הישראלי לא פרייר ולא רק הוא, בעלי עסקים יצירתיים הפכו את התוכן וראלי על ידי השקת מבצעים ורעיונות הקוראים לקהל לשתף. שוב פייסבוק החלה במגמה של הענשה ומחיקות על מנת להמשיך לייצר כסף אבל זה כבר לסיפור אחר.
אז איך בכל זאת היא משאירה אותנו צרכנים שלה ? היא מייצרת עוד ועוד כלים ומשנה את הנראות . למשל אם אין לכם אתר היא מאפשרת בניית דף שנראה כמו מיני אתר, מאפשרת כלי חדש וקוראת לו Our Story .
בפתיחת הדף העסקי נדרשת לכתוב אודות ובצמוד לו את הסיפור של העסק שלך, היום היא מאפשרת ללקוח להגיע לסיפור שלך בקלות ולך לייצר מיני אתר .
יש להקיש על הכותרת כדי לערוך אותה, אפשר לבחור טאגליין או כותרת שמייצגים את העסק שלך ועוזרים לאנשים להכיר את הסיפור שלך.
באופן אוטומטי פייסבוק תוסיף את תמונת הנושא בעצמה, הבחירה שלה נעשית על ידי תמונה מהדף שלך אשר קיבלה תגובות טובות מהמבקרים שלך. עליך לבחור תמונה שתייצג את המסר שברצונך להעביר, אפשר לשנות את תמונת הקוור הזו תמיד והיא לא חייבת להיות דומה לתמונת הקוור בדף העסקי .
מבחינה שיווקית זה נכון לספר את הסיפור שלך , קצר וקולע.
תמיד אפשר לבצע שינויים, להוסיף תמונות, ליצור רשימות ועוד בכל עת. תציצו כאן זה יוצא נחמד
לטיפים נוספים לדף עסקי בפייסבוק לחצו כאן לפוסט על 9 דרכים איך לגרום לעסק שלך להראות מגוחך בפייסבוק או שלא
כתבה : אנג'ליקה אגבייב Angel To Business














