אחת מטכניקות הפרסום הוותיקות ביותר מצליחה גם היום בעולם המודרני להביא לתוצאות טובות בשטח. בעזרת חלוקת פליירים אפשר להגדיל את מספר הלקוחות בעסק ואת החשיפה. אך יש לזכור כי כיום אנו הרבה יותר קנאים לפרטיות שלנו ולזמן האישי שלנו, אין זה פשוט לגרום ללקוחות הפוטנציאליים לבחון את הפלייר בעיון או אפילו ברפרוף, בודדים ישמרו אותו לטווח הארוך. הצעד הראשון לקראת חלוקה מוצלחת יהיה פיתוח עור של פיל, אין זה הזמן להתעצבן כאשר מתעלמים מכם או משליכים את הפליירים לפח מבלי לעיין בהם כלל.
איך לעורר תשומת לב בעוברים ושבים?
א. תלבושות מיוחדות ולא שגרתיות או מראה אופנתי מעורר תשומת לב.
ב. זה הזמן לרקוד ולעורר עניין בעזרת טיזינג של העוברים ושבים עם מחמאות והערות. יחד עם הפלייר תנו לכל אחד מחמאה כנה וחיוך גדול, אנשים מגיבים בחיוב ליחס אישי.
ג. שימו לב, חלוקת פליירים כדאי לתאם בשעות בהן העוברים ושבים אינם ממהרים לעבודה או מאוד עייפים וטרודים.
ד. גם כאשר החלוקה כושלת אל תתייאשו או תכעסו על אלו המשליכים את הפלייר לפח. לעתים בשל הרגישות כדאי לשכור גורם חיצוני לביצוע החלוקה בעבורכם.












