חוגגים בירוק: בכירי קילס משיקים סדרת מוצרי טיפוח המבוססים על פרי האבוקדו

בוקר טוב

מימין רוני איילבויים אילן בן ומאיה מטולה צלם גדי סיירה (2) (custom) (custom) (2)

מימין מאיה מטולה אילן בן ורוני איילבויים צלם גדי סיירה (3) (custom) (custom) (2)

חוגגים בירוק:
בכירי מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's
משיקים סדרת טיפוח על בסיס אבוקדו

בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's, בראשם בן אילן – מנהל השיווק ומערך הריטייל של המותג, רוני איילבאום – מנהלת תקשורת מותגית ומאיה מוטולה – מנהלת המותג חגגו אמש (יום ב) בחנות הדגל בקניון רמת אביב, את השקת סדרת מוצרי הטיפוח המבוססים על פרי האבוקדו.

את האירוע פתח בן אילן: "המותג קיל'ס רושם בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים מרשימים, בארץ ובעולם ומגמה זו תמשיך גם בשנת 2020 עם מספר השקות משמעותיות שהסנונית הראשונה היא השקת סדרת האבוקדו החדשה". לדבריו: "מסכות פנים ממשיך להיות אחד החיפושים הפופולריים ומייצר מעורבות גבוהה בקרב הגולשים".

עוד ציין בן כי: "מסכת הפנים החדשה של קיל'ס מצטרפת לקרם עיניים על בסיס אבוקדו, מוצר אייקוני מוביל ואהוב על ידי נשים רבות".

ההשקה כללה מינגלינג על טהרת הבריאות, חשיפת מסכת האבוקדו והתנסות אישית שנערכה לאורחים.

את האירוע חתמה רוני איילבאום, שסיפרה כי: "קיל'ס נחשב בעולם למותג הסלבריטאים אותם מגייסים למטרות פילנתרופיות שבה בוחר המותג בכל מדינה. בישראל בחר Kiehl's להתחבר לתחום הילדים ולאמץ את עמותת "ילדים בסיכוי –המספקת תמיכה ותכנים לילדים. במסגרת זו המותג תורם 1 ₪ על כל עסקה לטובת העמותה".

עוד הגיעו לחגיגה: שרון חזיז, אפרת וכטל, שרונה מרלין, פאולינה אלברשטיין, אירה סימנוב ועוד.