בעלי משרדים צריכים לדאוג כל הזמן לטיפוח סביבת העבודה. סביבה נקייה מעלה את המוטיבציה של העובדים, משפרת את הרושם הראשוני כלפי לקוחות ועוזרת לשמור על ערך הנכס. עם זאת, לא כל בעלי המשרדים יודעים איך להשיג את המטרה ומתי יש צורך בהשכרת שירותי חברת ניקיון.
הנה כמה טיפים אפקטיביים שיחשפו את הסוד מאחורי משרד נקי ומצוחצח:
א. הכל מתחיל בדוגמא אישית – בעלי משרדים ומנהלים בתפקידים בכירים חייבים להראות דוגמא אישית. מערכת היחסים בין עובדים למנהלים מבוססת במידה רבה על חיקוי והערצה, לכן הדוגמא האישית היא חלק בלתי נפרד מהשמירה על משרד נקי. המנהלים יכולים לאסוף בעצמם את הלכלוך מהמשרד, להקפיד לנקות אחריהם אם הם משתמשים במטבחון המשותף ובאופן עקרוני לשדר חיוביות סביב הנושא של ניקיון וטיפוח סביבת העבודה.
ב. הנעה לפעולה דורשת תמריצים – רוב העובדים מונעים לפעולה רק על ידי קבלת תמריצים. התמריץ יכול להיות תוספת במשכורת למחלקה ששומרת על הסביבה הנקייה ביותר, מתנה פרטית לעובד שמראה יעילות וחריצות או כל דבר אחר שיגרום להנעה לפעולה הנדרשת. אפשר גם לחשוב מחוץ לקופסא ולהתייעץ עם העובדים עצמם לגבי השיטות המועדפות לשמירה על ניקיון.
ג. אי אפשר לנקות בלי חומרים מתאימים – בעלי משרדים לא יכולים לדאוג למשרד נקי אם הם לא מספקים לעובדים את החומרים המתאימים. אפשר להתייעץ עם נציגי חברת ניקיון לגבי אספקה קבועה של מטליות לחות, נוזל לניקוי כלים וכן הלאה. את חומרי הניקיון שומרים בתוך מחסן ייעודי או בארון שנמצא ליד המשרד.

איך בוחרים חברת ניקיון?
הסודות לשמירה על משרד נקי לא באים על חשבון שירותי חברה מקצועית. כדאי לבחור חברת ניקיון שיודעת לעמוד בלוח הזמנים, לתאם את השירות מחוץ לשעות העבודה הרגילות ולקבל המלצות על חברות מנוסות. חברה מקצועית תשדרג את סביבת העבודה ותגרום לעובדים להתחיל את הבוקר עם חיוך.
לסיכום, שמירה על משרד נקי מתחילה בדוגמא אישית של מנהלים ומסתיימת בהקצאת שירותי ניקיון. לניקיון יש חשיבות רבה והוא חיוני בכל סוגי המשרדים והחברות.











