המותגים הבינלאומיים TUMI וסמסונייט פותחים רשת חנויות חדשה בישראל

בוקר טוב

המותגים הבינלאומיים TUMI וסמסונייט
פותחים רשת חנויות חדשה בישראל

ההשקעה בארבעת הסניפים החדשים
כ- 3 מיליון ₪.

לדברי ירדן ווקס, מנכ"ל סמסונייט ישראל: " עם הסכם השמיים הפתוחים, הצרכן הישראלי נוהג לטוס ולטייל בתדירות גבוהה יותר מאז שנים עברו, מה שלמעשה שינה את הרגלי הצריכה

קבוצת רולטיים (רולבאג בע"מ), המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים, וביניהם מותג היוקרה TUMI ומותג המזוודות והתיקים האיכותי – סמסונייט, פותחים לראשונה רשת חנויות למותגים אלה בישראל.

ההשקעה בכל סניף נאמדת בכ: 700,000 ₪ עד 800,000 ₪. סה"כ ההשקעה בארבעת הסניפים החדשים כ- 3 מיליון ₪.

מותג התיקים האמריקאי TUMI, המוביל בתחום מוצרי-נסיעות יוקרתיים, בעולם העסקים ובסגנון החיים, פתח בקניון רמת אביב סניף דגל- בשטח של 60 מ"ר וכן סניף משותף למותג זה ולסמסונייט – חנות SIDE BY SIDE ייחודית בקניון עופר גרנד-קניון חיפה.

המותג סמסונייט, הנחשב למוביל מספר 1 בעולם בתחום המזוודות, תיקי-הנסיעות ותיקים בכללם פעלה בישראל עד כה עם חנות דגל אחת שנפתחה בקניון עזריאלי בתל-אביב במרץ 2013 וכן בשיווק לכ- 150 נקודות מכירה בישראל.

לראשונה נפתחה רשת חנויות, עם פתיחת 4 סניפים השנה: בקניון עופר רמת אביב בתל אביב, חנות-בוטיק בשטח של 50 מ"ר, בקניון שבעת הכוכבים שבהרצליה, סניף בשטח של 65 מ"ר, החנות המשותפת של המותגים TUMI וסמסונייט – חנות SIDE BY SIDE ייחודית בקניון עופר גרנד-קניון בחיפה בשטח של 80 מ"ר, ולזאת מתווספת, כאמור, החנות הראשונה בקניון עזריאלי, ת"א.

כמו כן מתכננת החברה לפתוח עד שנת 2020 עוד כ- 3 סניפים בישראל.

לדברי ירדן ווקס, מנכ"ל סמסונייט ישראל: " כיום, עם הסכם השמיים הפתוחים, הצרכן הישראלי נוהג לטוס ולטייל בתדירות גבוהה יותר מאז שנים עברו, מה שלמעשה שינה את הרגלי הצריכה של הצרכן והוא רוכש יותר ממוצרים אלה – מזוודות, תיקי-נסיעה ושאר הפתרונות הנלווים המוצעים. כמו-כן מחפש
היום הצרכן הישראלי תמהיל מוצרים רחב, איכותי ומעוצב יחד עם טכנולוגיות חדישות וכל זאת תחת קורת-גג אחת.

עוד מסרה וקס: "החנויות של שני המותגים הללו בישראל מעודכנות בהתאם לקונספט המותגים בעולם ומציעות חווית קניה לצד מגוון של היצע רחב במיוחד, הכולל בין היתר: מזוודות, תיקים, אביזרי נסיעה, תיקי-מחשב/עסקים, תיקי-נשים, ארנקים ועוד. החנויות מחולקות ומסודרות על-פי מגמות מחלקות וקולקציות שונות, המתכתבות עם מגמות האופנה העולמיות".

החנויות החדשות מציעות קולקציות רחבות ועשירות של מזוודות- טרולי, תיקי נסיעה ופתרונות אריזה לנשים ולגברים, וכמובן גולת הכותרת היא קולקציות תיקי-נשים אופנתיים עדכניים.
כמו כן, לצד מחלקות ייעודיות של מזוודות ותיקים, כל חנות מציעה מחלקה עשירה של מוצרים נלווים-אקססורייז ובכללה גאדג'טים לנסיעות וטיסות, כגון: משקל מיוחד למזוודות, תג שם למזוודה, מטריות, כרית מתקפלת למטוס תוך שימת דגש להנדסת-אנוש וחומרים איכותיים לרווחת הלקוח/הנוסע….ועוד.

TUMI, הינו מותג תיקים ומזוודות אמריקאי הנחשב למוביל בתחום נסיעות העסקים וסגנון החיים הגבוה. המותג ידוע באיכותו בתחום פיתוח מזוודות, תיקי-הנסיעה, תיקי-העסקים ושאר הפריטים הנלווים. כמו כן ידוע המותג בחדשנות, פונקציונליות ועיצוב עם רוח של תחכום העומדת בכל התקנים. המותג החל את דרכו בשנת 1975 כאשר החברה חרטה על דגלה מחויבות למצוינות בעיצוב וחדשנות טכנית עבור אנשי-העסקים ברחבי העולם. טומי מייצרת תיקי-נסיעה ועסקים ברמה בינלאומית שנועדו לייפות את ההיבטים של החיים, למזג פונקציונאליות עם תחכום.
המותג נמכר בלמעלה מ-75 מדינות ובכ -2200 נקודות מכירה, ביניהם, כאמור, ישראל בשתי חנויות מותג מרהיבות.

חברת סמסונייט נוסדה בשנת 1910 בעיר דנוור שבארה"ב, והינה יצרנית המזוודות הגדולה ביותר בעולם. מזוודות סמסונייט הינם שם דבר ומודל לחיקוי עבור כל יצרניות המזוודות בעולם ובכך מותג זה הפך עם השנים למותג המוביל מספר אחת בעולם מזה שנים רבות בעולם בתחום המזוודות והתיקים, תיקי-נסיעות, תיקי-עסקים, תיקי-נשים, ארנקים ושאר מוצרים נלווים וייעודים לנוחות מקסימלית של לקוחות החברה בזמן נסיעה.
לחברה מורשת מקיפה של טכנולוגיות פורצות דרך בפיתוח וביצור עם מחויבות לחדשנות בהתאם לרוח התקופה.
כלל המוצרים עם מירב תשומת-הלב להנדסת אנוש ולחומרים איכותיים: שילובים ייחודיים של חוזק חומרים ומשקלים קלים ביותר לצד עיצובים פרקטיים, צבעוניות מגוונת – קלאסית ומודרנית.
שימת דגש רבה לנוחיותו ובריאותו של הלקוח/הנוסע.
.