הוניגמן והוניגמן מן עולים בקמפיין שילוט חוצות לעונת חורף 2011-12 בפריסה ארצית בהשקעה של מיליון וחצי ₪ את הקמפיין מובילים הפרזנטורים סנדי בר ועתי שולברג.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום 'יהושוע TBWA' יעלה לתקופה של עשרה ימים ויכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית והן שילוט בכביש איילון (שילוט חברת 'נור')
קמפיין הוניגמן והוניגמן מן מציג את הקולקציה הנכונה לעונה הקרה. ההשראה הבולטת של הקולקציה היא שנות ה-70. ההשפעה של העשור ניכרת בפריטי החובה לחורף: מכנסיים בעלי רגל ישרה, סריגים בדוגמת צמות, שמלה מקסי וחצאית מקסי. כמו כן, הקולקציה מושפעת מהזיקה של התקופה לעבודות היד, בין הפריטים שימוש בקרושה, סריגה ידנית וטלאים על גבי הבגד, אשר מעניקים לו מראה ייחודי. כל אלו בפלטת צבעים חמה של צבעי חרדל, חום , בורדו. הקמפיין מציג גם את קולקציית האביזרים של הוניגמן לנשים וגברים.
****
על קבוצת הוניגמן :
קבוצת הוניגמן הינה מחברות המובילות את תחום קמעונאות האופנה בישראל. הקבוצה, אשר נמצאת בבעלות האחים יעקב ומיכה הוניגמן, החלה את דרכה בשנת 1947 כחנות משפחתית לבגדי ילדים בתל–אביב, כאשר בשנת 1978 נוסדה באופן רשמי חברת 'הוניגמן ובניו'. הקבוצה פועלת באמצעות המותגים 'הוניגמן' (אופנה לנשים), הוניגמן מן (אופנה לגברים) 'הוניגמן קידס' (אופנה לילדים) ו 'TNT' (אופנה לצעירים וצעירות) ומונה כ– 177 חנויות בישראל.
הוניגמן והוניגמן מן עולים בקמפיין שילוט חוצות לעונת חורף 2011-12 בפריסה ארצית בהשקעה של מיליון וחצי ₪ את הקמפיין מובילים הפרזנטורים סנדי בר ועתי שולברג

איך הייתה הכתבה?
אוהב0
עצוב0
שמח0
עייף0
כועס0
מת0
קורץ0












