- האם זה נכון שלפני כל שנה מעוברת יש שנה שמאחרת?
- האם זה נכון שהשנה העברית היא שנה מילואימניקית, בעוד זו הלועזית היא בכלל אזרחית משתמטת?
- האם זה נכון שטבילת תפוח בדבש מעמעמת את טעם התולעת?
- האם זה נכון שראש דג חש חרטה על שלא בחר להיות זנב לצלופחים?
- האם זה נכון שאם לא מנקים כתם רימון תוך שלוש שניות אז אמא מתפוצצת?
- האם זה נכון שתקיעת שופר נחשבת כזמן אוויר בעוד שברים נחשבים ממתינה?
- האם זה נכון שצום יום כיפור מקורו במחווה של אלוהים לדוגמניות הבית שלו?
- האם זה נכון שבניית סוכה אסורה על עובדי "הום סנטר" ובני משפחתם?
- האם זה נכון שקיימת "שמחת תורה מאוחרת" לדיסלקטים שקוראים לאט?
- האם זה נכון שעומס החגים בתשרי מעיד על רצונו של אלוהים לעשות עלינו רושם ראשוני חיובי?
- האם זה נכון שמשקלם הסגולי של חטאים כבד ממשקל המים, אחרת לא היו שוקעים בתשליך?
- האם זה נכון שנעילת נעלי גומי מסוג "נייק אייר מולטי פוקל" ביום כיפור, היא לא בדיוק עינוי?
- האם זה נכון שהמטיבים בצום אינם מצחצחים שיניים חודש לפני, על מנת לאגור פרורים לשעת קושי?
- האם זה נכון שלראות DVD של "יציאת מצרים" ביום כיפור זה סוג של פשרה?
- האם זה נכון שהליכה בכביש ריק ממכוניות מאפשרת לירוק מבלי לפגוע בטעות בחלון הרכב?
- האם זה יהיה נכון לחנך את ילדינו לנימוס בסיסי ולצום בפה פתוח?
- האם זה יהיה נכון להאריך את תקופת הצום לאנשים בעלי חילוף חומרים איטי?
- האם זה יהיה נכון להתקין בעיתון של יום הכיפורים שקית רוק קטנה להעברת דפים?
- האם זה יהיה נכון להציב בכיפור כח שיטור למניעת התגודדות סביב ביתם של בוֹלֶמים?
- האם זה יהיה נכון לשבור מראש שמשות אמבולנסים ובכך למנוע חילול ע"י אברכים?
- האם זה יהיה נכון להקים שבילים להולכי רגל בצד האוטוסטראדות לרוכבי אופניים?
- האם זה יהיה נכון לאסור לבישת בגדים מוכתמים לבית הכנסת מחשש ללשון הרע?
- האם זה יהיה נכון להכריז על מעלי גרה כצמים לכל דבר?
- האם זה יהיה נכון לברך "גמר חתימה טובה" כל עוד לא ברורה תוצאת חצי הגמר?
- האם זה יהיה נכון סוף סוף לכתוב אינדקס ברור למחזור התפילה של יום כיפור, או לפחות לפתח אפשרות חיפוש זריזה?
- האם זה יהיה נכון לומר שצום גדליה מהווה אפרטיף לדבר האמיתי?
- האם זה יהיה נכון לתהות כי עבירות של "בין האדם למקום", גם הן, תלויות לוקיישן לוקיישן לוקיישן?
- האם זה יהיה נכון לקבוע כי אין באמתחתי "עבירות בין אדם לחברו" מאחר וכל מי שפגעתי בו כבר אינו חברי?
- האם זה יהיה נכון להסיק כי אין דבר כזה "עבירות בין המקום לחברו"? בודד, בודד הוא האל במרומיו.. שיעשה כבר שלום עלינו ועל גלי צה"ל כל הזמן. א א מן.












