באילו שיטות משתמש מקדם האתרים על מנת לשדרג את מיקומו של אתר?
על מנת להתחיל במלאכת העבודה של קידום האתרים – יש לבחור במקדם אתרים בעל ידע ועתיר ניסיון המומחה רב תחומי- גם בנושאי שיווק ופרסום דרך האינטרנט וגם בתחומים שקשורים לטכנולוגיה, ניצול משאבי מידע ומאגרי מידע והבנתם לעומק.
אין ספק, כי בעולם המודרני- השיווק והפרסום המשמעותי ביותר כבר אינו מתקיים דרך אמצעי התקשורת הקלאסיים (- הרדיו, הטלוויזיה המסחרית, העיתונות הכתובה), אלא דווקא באמצעות השפעה משמעותית על דעת הקהל באמצעות שימוש מושכל של עסק או אתר רלוונטי.
אם כן, מהן דרכי הפעולה של מקדם האתרים? באילו טכניקות הוא משתמש על מנת להצליח לקדם את האתר הרלוונטי לראשית רשימת תוצאות החיפוש?
מילות מפתח וביטויי קוד של חיפוש במנועי החיפוש– הרעיון המרכזי שעומד מאחורי אסטרטגיית קידום אתרים אורגני היא עבודה של ניתוח לוגריתמי וממוקד שמתבסס על שימוש במילות מפתח נפוצות המקובלות בשימוש אצל הגולשים הממוצעים. מילות מפתח אלו הן המפתח מבחינת הלקוח הפוטנציאלי- הגולש הממוצע בדרכו להגעה לאתר שאליו הוא חפץ. ומצד שני- מקדם האתרים משתמש באותן מילות קוד- מילות מפתח שימושיות על פי ניתוח שלהן. לאורך תהליך קידום האתרים הניתוח המשמעותי של מילות מפתח אלו והבנת השימוש דווקא בהן יהוו באופן חד משמעי את תחילתו של תהליך קידום האתר הרלוונטי.
ניתוח לוגריתמי והבנה עמוקה של בניית אתר מבוקש– ניתוח האתר הרלוונטי מבחינת פרמטרים שונים העשויים לסייע לנותן השירות בתחום קידום האתרים-
.Search Engine Optimization
צריך לזכור, כי כל הרעיון של קידום האתרים מבוסס על העובדה שלעסק המדובר שמעוניין להיות מקודם באינטרנט – חייב להיות אתר מעניין, מושך הלוכד את עיניהם של הגולשים. שהרי גם אם מקדם האתרים יהיה מקצועי ביותר, מנוסה- הוא עדיין לא יוכל להחליט עבור הגולשים, האם להיכנס לאתר מסוים ולהשתמש בו, אם האתר אכן אינו מזמן… לכן, על מקדם האתרים מוטלת החובה הבסיסית הנוספת והיא לבחון את אתר החברה הקיים, להעיר הערות והארות על מנת לשפרו ולמתג אותו כרצוי וכמוצלח ומבוקש יותר על ידי הגולשים. ואולם אם האתר מצוי ברמה ירודה כל כך, הרי שהוא יהיה חייה גם לסייע לבנות אתר חדש ולמצוא כל דרך אפשרית מקובלת להפוך אותו לרצוי ולטוב יותר. מקדם האתרים חייב להיות כל כך בקי בנושא כדי למצות את יכולת קידום האתר ופרסומו.












