"אני צריכה שתדייקי אותי." זה משפט שאני שומעת מבעלות עסקים רבות.
אלו פניות מאוד רצינות. אולי אפילו חמורות סבר, של נשים שחותרות להגיע ליעד. למסרים חדים כתער. מהוקצעים. לתוכן שיווקי מצוחצח וממורק, שיבריק למרחקים כמו כלי הכסף של סבתא חנה.
התשובה שלי עבור כולן היא תמיד זהה; תוכן שיווקי לא נעשה במעבדה, ולכן הוא לא משיג תוצאות מוחלטות.
תוכן שיווקי אמור להניע את הלקוחות לפעולה על ידי רגש. ואם אתן לא מוכרות לרובוטים, אין שום סיבה שהוא יהיה מדויק.
הוא עשוי להיות מצחיק. הוא עלול להיות עצוב. מרגש. מערער או מהרהר. אבל אם בדיוק עסקינן, לכו לרואה החשבון שלכן. הוא כבר יראה לכן דיוק מהו.
עד אז, שחררו את הדייקנות. היא רק תסרס את התכנים שלכן.
אז איך כן לעשות את זה?
הנה הטיפים שלי לכתיבת פוסטים שיווקיים ברשתות החברתיות: http://bit.ly/2tmDedW












