תמי לנצוט-ליבוביץ כבר מזמן הפכה להיות מותג בשראל. היא היום המובילה בתחום האירוח הנימוס במרחב העסקי, החברתי והבין-אישי. לנצוט-ליבוביץ מעולם אינה שוקטת על שמריה. תמיד תמצא אותה מחפשת את החדש ואת הנכון, ומיישמת אותו ככל שניתן.
בימים אלה היא משיקה מיזם חדש, שמטרתו שדרוג איכות השירות והאירוח במלונות, מסעדות ואירועי יוקרה, ושמו: TLL Hospitality
ומהו אותו מיזם? – לנצוט-ליבוביץ בהיותה מומחית בעלת ידע נרחב בשפת העסקים הבינלאומית והפרקטיקה של אירוח ממלכתי וייצוגי, דיפלומטי ועסקי של בכירים מעולמות המדע, תקשורת, תרבות ואמנות, פיתחה לאחרונה תכנית ההעשרה מקיפה למלונות, מסעדות ומרכזים לאירועי יוקרה – TLL Hospitality המשדרגת את איכות השירות, בהתאם לדרישות האירוח הממלכתי, ייצוגי, דיפלומטי, עסקי ואליטיסטי.
את המיזם היא מתאימה אישית לכל לקוח: כל מלון, מסעדה או מארגן אירועים, יקבל ממנה תכנית עבודה ייחודית לו, ככל שזה נכון למאפיינים, לצרכים וליעדים שלו. התכנית פונה למלונאים ומסעדנים של מוסדות ממלכתיים וגורמי שלטון, דיפלומטים, אנשי עסקים ובכירים במשק הישראלי.
אומרת לנצוט-ליבוביץ: "המיזם החדש הינה אמירה של אירוח פרימיום, המציג את הסודות ויסודות השירות היוקרתי לאורחי VIP, עפ"י קוד שפת העסקים הבינלאומית (IBL Code). בל נשכח שבענפי האירוח של מלונאות, מסעדנות ואירועים, הצורך בהטמעת קוד שפת העסקים הבינלאומית, הוא מחויב המציאות. עסקים וגורמים הפונים ללקוחות, המצפים לשירות ואירוח בסטנדרטים גבוהים, ניצבים באופן שגרתי מול אתגרים מקצועיים רבים. לכן עבור מוסדות, ארגונים וחברות, יישום שיטת TLL הינו חלק מאיסטרטגיה למיתוג וקידום עסקי ואישי, בעידן של תקשורת גלובלית מתמדת".
תמי לנצוט-ליבוביץ
תכנית TLL Hospitality של תמי לנצוט ליבוביץ, מייחד את הידע בתחומי פרוטוקול הנימוס והנוהג לענפי האירוח המכוון ללקוחות הקצה העליון – VIP. הקוד מהווה בסיס לניהול אינטראקציות עסקיות יזומות וספונטניות, תוך התאמת פרוטוקול ייחודי לכל תחום ולכל ענף. קוד שפת העסקים הבינלאומי מספק את הערך המוסף לדגשים עיקריים לאירוח ממלכתי וייצוגי, אירוח דיפלומטי גלוי, חשאי, אירוח עסקי לבעלי הון ובכירים, אירוח ידוענים ורמי מעלה מעולמות המדע, תקשורת, תרבות, אמנות ועוד.
בקבוצות הידע של IBL Code נכללים הנושאים של תרבות שונה, בסיס אנושי משותף, חכמת הנטוורקינג, תורת המסרים, קוד הלבוש בעסקים ובחברה, תרבות האירוח בעבודה, פרוטוקול ותרבות העסקים, הופעה אפקטיבית במדיה ובציבור ועוד.
בין לקוחותיה של תמי לנצוט-ליבוביץ ניתן למצוא מוסדות ממלכתיים וגורמי שלטון, דיפלומטים, אנשי עסקים ובכירים במשק הישראלי, אנשי תקשורת וגורמים נוספים, המנהלים פעילות גלובלית ברמת חשיפה גבוהה. בנוסף לפעילות העסקית במסגרת מותג TLL, תמי מנחילה את הידע באמצעות ספרים, הרצאות בפורומים שונים, והכשרת דורות חדשים של יועצית תדמית, נימוס ונוהג בישראל.
אני אישית מאד אוהבת את ספריה של תמי לנצוט, המקשטים את ספרייתי מזה שנים, והינם בהחלט מדריך מעולה כאשר אני מארחת או כאשר מתייעצים איתי לגבי אירוח. החומר בספריה קולח ומדויק כמו גם הרצאותיה. היא בהחלט מנטורית בעלת מעמד נכבד, ממנה ניתן ללמוד הרבה בעולמנו המחוספס מעט.

















