איך להגדיל חשיפה ולהביא לקוחות לחנות האונליין שלך?

בחורה עם מחשב נייד

איך להגדיל חשיפה ולהביא לקוחות לחנות האונליין שלך?

 קידום חנויות בגוגל שונה מקידום אתרים. בעוד שבאתרים ניתן לעלות מאמרים ו"לשתול " מילות חיפוש, בחנות אנו נעלה מוצרים. בנוסף, חנות תכלול הרבה יותר דפים וקטגוריות מאתר רגיל. איך ניתן לקדם את החנות בגוגל בצורה יעילה?

 יש כמה כללים שכולם חשובים לקידום אתרים בגוגל, אנו נתחיל מהכללים שהכי קל ליישם ושגם רלוונטיים מאוד ללקוח. כללים אלו גם יעזרו בקידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, וכך יהפכו את האתר לנוח יותר עבור הלקוח, בצורה שתגרום לו לגלוש עוד באתר עד שישתכנע לרכוש את אחד המוצרים או יותר המוצעים באתר.

  1. 1.      אתר שנטען מהר

תמונות ובמיוחד תמונות איכותיות כמו שנדרש לאתרים, אלון תמונות כבדות מאוד אשר יגרמו לאתר לעלות לאט. ככל שיש לכם יותר מוצרים בחנות, משמע יותר תמונות ואתר שנטען לאט יותר. יש להקטין נפח כל תמונה ככל שאפשר. אבל, יש לוודא שבעת לחיצה על התמונה להגדלה, התמונה אינה נראית מפוקסלת כמו שקורה בלא מעט אתרים חובבניים. תמונה מפוקסלת מורידה מהערך הנתפס של המוצר אצל הלקוח.

  1. 2.      אל תוותרו על תוכן

נכון שבחנות יש להציג מוצרים, אך אל תוותרו על עמוד אודות שמכיל את החזון של החברה ונותן רקע על החברה, וכן אל תוותרו על כתיבת תוכן איכותית שתורמת לקידום אתרים בגוגל. ניתן בכל קטגוריות המשנה להוסיף מאמר שיווקי שיופיע בתחתית העמוד ויעזור לקדם את החנות בצורה אורגנית.

  1. 3.      כותרות פנימיות– יש לתת לכל עמוד כותרת פנימית, רצוי לפי מילות חיפוש מבוקשות שעלו בניתוח של גוגל אנליטיקס. גוגל מעדיפה לקדם אתר מאורגן המכיל קטגוריות ברורות – ראשיות ומשניות, ואף ללקוח שלכם יהיה קל יותר להתמצא באתר בעזרת הכותרות.

 

  1. 4.      הוסיפו תיבת חיפוש

כדי לעזור ללקוחות להתמצא באתר שלכם הוסיפו תיבת חיפוש. רצוי שתוצאות החיפוש יהיו רלוונטיות , ויכללו גם שמות של מוצרים ספציפיים הנמכרים אצלכם וגם מילות חיפוש לפי גוגל אנליטיקס .כדוגמא: אתר המוכר זרי פרחים שניתן להקליד בתיבת החיפוש שלו גם זר כלניות וגם מתנה ליולדת ולקבל תוצאות רלוונטיות בשני המקרים. יש להיעזר בגוגל אנליטיקס ולהשתמש במילות החיפוש המותאמות לפי מה שהגולשים מחפשים בפועל, גם אם מדובר בחיפוש הכולל שגיאת תחביר . בצורה זו כאשר לקוח יקליד את מילות החיפוש הרלוונטיות- האתר שלכם יעלה עם תוצאות המוצרים שלכם כבר בעמוד התוצאות של גוגל.

תחום קידום אתרים בגוגל על ידי כתיבת תוכן וקידום חנויות כולל המון מידע והמון טיפים. אם החנות שלכם טרם הוקמה רצוי להתייעץ עם מומחה לקידום אתרים וחנויות, בכדי שעוד בשלב של פיתוח יצור תגיות מטא רלוונטיות, מבנה שמתאים להגדרות של גוגל ועוד.

אם האתר או החנות כבר קיימים, שפרו אותם כל פעם בשלבים. יש המון שלבים שיכולים תרום לקידום אתרים, כדי לא ללכת לאיבוד, בחרו כל פעם שני צעדים. התחילו ממשק נוח למשתמש הנטען במהירות, מכתיבת תוכן ומאמרים, והמשיכו לכותרות פנימיות בכל נושא ותיבת חיפוש, בצורה זו תנגישו את הקניה ללקוח וגם תקדמו את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.קידום אתרים