בוקר טוב ושבוע נפלא,
אז אני חולה על נעליים ועל אלה של סקופ בכלל עפה.
כיף לראות שגדלים , מתפתחים ומחדשים והפעם עם מותג חדש מיפן- ארץ השמש העולה. סחתיין!!
איך אומרים סקופ ביפנית?
רוני אינסאז מבעלי רשת נעלי סקופ
במו"מ מתקדם לייבוא מותג יפני
ובינתיים משיק את קולקציית מגפים מאיטליה
רוני אינסאז מבעלי רשת SCOOP נחת מפגישת עסקים במיאמי, ממו"מ מתקדם עם
חברת אופנה יפאנית, היישר לחיפה, לחגוג בסניף לב המפרץ, את השקת קולקציית מגפי
חורף 2019 מאיטליה.
האירוע נערך בחמישי האחרון (3.1.2019) יחד עם הפרזנטורית של המותג: אלה איילון,
שחשפה את שלל הטרנדים והמגמות בתחום המגפיים לחורף 2019.
את האירוע פתח רוני אינסאז שעדכן את האורחים שהחברה נמצאת במו"מ מתקדם עם מותג יפני מתחום האופנה, ולפתוח סניפים בישראל.
עוד עדכן אינסאנז שקמפיין המגפיים מאיטליה בכיכובה של הפרזנטורית אלה איילון יעלה משבוע הבא, בשלטי חוצות ברחבי הארץ, במודעות באתרי אינטרנט, במגאזינים מובילים וברשתות החברתיות. סה"כ ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ 250 אלף ₪.
מנכ"ל קניון לב המפרץ משה שניידר חתם את האירוע שאמר: "הסניף של סקופ הוא אחד האהובים על תושבי חיפה והצפון: שילוב מנצח של מחיר הוגן, מגוון אדיר לכל המשפחה והרבה אופנה".
בתום האירוע הזמין שניידר את אינסאז לסיור בקניון, לבדוק לוקיישן לרשת החדשה.















