תמיד את חולמת על קניות שמתאימות לך בול?
לא תמיד יש לך זמן למסע שופינג ארוך?
רוצה לראות מה יש בקניון עוד בכניסה אליו במקום לכתת רגליים?
אם ענית על אחת השאלות בחיוב את חייבת להגיע לקניון איילון ולהכיר לראשונה את אפליקציית "זום שופר"
אני יכולה להעיד על עצמי שאני אשה עסוקה מאד. כאמא לשלושה ילדים, שגם עובדת במשרה מלאה, הזמן בכלל, והזמן הפנוי בפרט, יקרים לי מאד.
לכן, כשאני יוצאת לשופינג, אני חייבת להיות "ממוקדת מטרה", כי אין לי זמן לבזבז בשיטוט בקניון או בחיפוש החנות או המוצר.
במיוחד לצרכנים כמוני נולד המיזם החדש "זום-שופר".
הוזמנתי אל קניון איילון להשקת המיזם ולקבלת מידע על האפשרויות שהוא נותן.
"זום-שופר" , פרי המצאתם של היזמים בועז יריב וספי גבאי, הושק בתום פיתוח של למעלה משנה, על בסיס מאות מחקרים על התנהגות קונים.

מדובר בפלטפורמת שופינג מבוססת מיקום לסמארטפונים, בתוך מרחבים מסחריים כמו קניונים, חנויות ושדות תעופה.
מה כוללת פלטפורמת המובייל של זום-שופר בקניון איילון:
*מפת שופינג אינטראקטיבית מעוצבת עם תצורת מידע מהפכנית מבוססת מיקום והעדפות קניה
*כלים אינטראקטיביים לתכנון מסעות ומשימות שופינג
*חיפוש חכם של חנויות ומבצעים
*שיתוף לייקים למבצעים אטרקטיביים
*מרכז מודעות אישי מחנויות מועדפות
*קמפיינים ומשחקים חוויתיים מבוססי מיקום
מבצעים מיוחדים רק למורידים את האפליקציה
היזמים הישראליים משמשים מזה מספר שנים כנציגיו הבלעדיים של פאקו אנדרהיל, גורו השופינג הבינלאומי, המשמש כיועץ וחבר הנהלה בזום שופר. אנדרהיל, שבקר בישראל מספר פעמים וידוע גם בזכות הספרים שכתב ״מה נשים קונות״, "הקניון" ו "למה ואיך אנשים קונים" – כולם רבי-מכר בינלאומיים.

אפליקציית השופינג והמבצעים של קניון אילון, מציעה לך חוויית שופינג דיגיטלית, המבוססת על גישה פשוטה, חווייתית ומהנה לכל מבצעי הקניון, מותגיו והפעילויות החווייתיות המתרחשות בו.

האפליקציה נבנתה על גבי פלטפורמה ייחודית ומתקדמת של חברת זום-שופר, אשר עיצבה חוויית קניה דיגיטלית חדשנית מבוססת מיקום בתוך קניונים וחנויות. הממשק המהפכני שיצרנו, מאפשר התאמת החוויה בקניון למסע הקניות הרלוונטי לכל קונה, בכל רגע נתון.
בסרטון מסביר פאקו אנדרהיל על האפליקציה:

האפליקציה מציגה את כל המידע הרלוונטי עבור מסעות שופינג בתוך הקניון על גבי מפה אינטראקטיבית בעלת יכולות סיבוב וזום. סרגל כלים חכם מאפשר לך לבחור ולסדר בכל רגע את מסע הקניות המועדף, כשכבות מידע של אייקונים חייכניים על גבי המפה ומתוכם לגשת אל כל החנויות, המבצעים והאירועים, בקליק יחיד.


בנוסף, מציעה האפליקציה שני ממשקי חוויה נוספים, המאפשרים לך ליצור קשר ישיר עם הקניון ומותגיו: ממשק דיווח מיידי לקניון של אירועי שירות, ניקיון, בטיחות וגם פרגון והמלצה המלווים בתמונות מהשטח וכן, ממשק הרשמה ישיר של החנויות המועדפות עליך, המאפשר לך לקבל עדכונים שוטפים על מבצעים ואירועים, ישירות לתוך תיבת ההודעות של האפליקציה.
עבור מסעות שופינג שמתחילים בבית או בדרך, מציעה האפליקציה קטלוג תמונות צבעוני המתעדכן באופן שוטף של מבצעי הקניון והחנויות, מוצרים חדשים ואפילו תמונות של חלונות הראווה השונים כדי ליהנות מהתרגשות השופינג, כבר בתהליך התכנון.
דרך האפליקציה ניתן לקבל כלים חכמים לסינון, בחירה והמלצה של מבצעים והצעות נבחרות, מוטמעים בתוך הממשקים השונים ומסייעים לך להגיע בקלות ובמהירות למידע הנדרש.

התעניינתי בחנות של קסטרו ומצאתי דרך האפליקציה, מידע על הקולקציה החדשה לחג השבועות:

כמובן, הגעתי להתרשם מהקולקציה בעצמי:



זומי, היא דמות המגניבה של המותג המוצגת בכל פינה בקניון איילון ומזמינה להתנסות באפליקציה:


לדברי היזמים: ״הצרכנים של 2013 יותר עניים בזמן מאשר בכסף ולכן הם מחפשים פתרונות שיקלו עליהם את השופינג מבלי לפגוע בחוויית הקניה. זום-שופר פותח על בסיס עקרונות מדעיים של מחקרי התנהגות קונים במרחבים קמעונאיים בכל העולם, שמוכיחים כי הדבר החשוב ביותר לקונים הוא למצוא הכי מהר את מה שהם צריכים ולהנגיש להם את מה שהם רוצים ושרלוונטי עבורם. אנו יודעים ממחקרים בארץ ובעולם שאנשים הולכים לאיבוד בכ 40% מהזמן שהם מבלים בחנויות גדולות ובקניונים. לכן פיתחנו את זום-שופר לא כעוד אפליקציה, אלא כפלטפורמה חכמה היודעת לשדרג אפליקציות חדשות וקיימות באמצעותכלי עזר חיוניים של לשופינג, העוזרים לצרכנים לחסוך זמן, לחסוך כסף ולהנות מחוויית קניה דמוית משחק ,מותאמת אישית לכל משתמש. זוםשופר היא מהפכת שופינג אמיתית״ .
כחברת סטארט-אפ מצהירים היזמים שזוהי רק ההתחלה ובעתיד הקרוב יוצגו חידושים נוספים אשר ישנו את האופן בו אנו תופשים קניות, הנחות ומבצעים.
אני יכולה להעיד על עצמי שאני אשה עסוקה מאד. כאמא לשלושה ילדים, שגם עובדת במשרה מלאה, הזמן בכלל, והזמן הפנוי בפרט, יקרים לי מאד.
לכן, כשאני יוצאת לשופינג, אני חייבת להיות "ממוקדת מטרה", כי אין לי זמן לבזבז בשיטוט בקניון או בחיפוש החנות או המוצר.
במיוחד לצרכנים כמוני נולד המיזם החדש "זום-שופר".
הוזמנתי אל קניון איילון להשקת המיזם ולקבלת מידע על האפשרויות שהוא נותן.
"זום-שופר" , פרי המצאתם של היזמים בועז יריב וספי גבאי, הושק בתום פיתוח של למעלה משנה, על בסיס מאות מחקרים על התנהגות קונים.

מדובר בפלטפורמת שופינג מבוססת מיקום לסמארטפונים, בתוך מרחבים מסחריים כמו קניונים, חנויות ושדות תעופה.
מה כוללת פלטפורמת המובייל של זום-שופר בקניון איילון:
*מפת שופינג אינטראקטיבית מעוצבת עם תצורת מידע מהפכנית מבוססת מיקום והעדפות קניה
*כלים אינטראקטיביים לתכנון מסעות ומשימות שופינג
*חיפוש חכם של חנויות ומבצעים
*שיתוף לייקים למבצעים אטרקטיביים
*מרכז מודעות אישי מחנויות מועדפות
*קמפיינים ומשחקים חוויתיים מבוססי מיקום
מבצעים מיוחדים רק למורידים את האפליקציה
היזמים הישראליים משמשים מזה מספר שנים כנציגיו הבלעדיים של פאקו אנדרהיל, גורו השופינג הבינלאומי, המשמש כיועץ וחבר הנהלה בזום שופר. אנדרהיל, שבקר בישראל מספר פעמים וידוע גם בזכות הספרים שכתב ״מה נשים קונות״, "הקניון" ו "למה ואיך אנשים קונים" – כולם רבי-מכר בינלאומיים.

אפליקציית השופינג והמבצעים של קניון אילון, מציעה לך חוויית שופינג דיגיטלית, המבוססת על גישה פשוטה, חווייתית ומהנה לכל מבצעי הקניון, מותגיו והפעילויות החווייתיות המתרחשות בו.

האפליקציה נבנתה על גבי פלטפורמה ייחודית ומתקדמת של חברת זום-שופר, אשר עיצבה חוויית קניה דיגיטלית חדשנית מבוססת מיקום בתוך קניונים וחנויות. הממשק המהפכני שיצרנו, מאפשר התאמת החוויה בקניון למסע הקניות הרלוונטי לכל קונה, בכל רגע נתון.
בסרטון מסביר פאקו אנדרהיל על האפליקציה:
האפליקציה מציגה את כל המידע הרלוונטי עבור מסעות שופינג בתוך הקניון על גבי מפה אינטראקטיבית בעלת יכולות סיבוב וזום. סרגל כלים חכם מאפשר לך לבחור ולסדר בכל רגע את מסע הקניות המועדף, כשכבות מידע של אייקונים חייכניים על גבי המפה ומתוכם לגשת אל כל החנויות, המבצעים והאירועים, בקליק יחיד.


בנוסף, מציעה האפליקציה שני ממשקי חוויה נוספים, המאפשרים לך ליצור קשר ישיר עם הקניון ומותגיו: ממשק דיווח מיידי לקניון של אירועי שירות, ניקיון, בטיחות וגם פרגון והמלצה המלווים בתמונות מהשטח וכן, ממשק הרשמה ישיר של החנויות המועדפות עליך, המאפשר לך לקבל עדכונים שוטפים על מבצעים ואירועים, ישירות לתוך תיבת ההודעות של האפליקציה.
עבור מסעות שופינג שמתחילים בבית או בדרך, מציעה האפליקציה קטלוג תמונות צבעוני המתעדכן באופן שוטף של מבצעי הקניון והחנויות, מוצרים חדשים ואפילו תמונות של חלונות הראווה השונים כדי ליהנות מהתרגשות השופינג, כבר בתהליך התכנון.
דרך האפליקציה ניתן לקבל כלים חכמים לסינון, בחירה והמלצה של מבצעים והצעות נבחרות, מוטמעים בתוך הממשקים השונים ומסייעים לך להגיע בקלות ובמהירות למידע הנדרש.

התעניינתי בחנות של קסטרו ומצאתי דרך האפליקציה, מידע על הקולקציה החדשה לחג השבועות:

כמובן, הגעתי להתרשם מהקולקציה בעצמי:



זומי, היא דמות המגניבה של המותג המוצגת בכל פינה בקניון איילון ומזמינה להתנסות באפליקציה:


כחברת סטארט-אפ מצהירים היזמים שזוהי רק ההתחלה ובעתיד הקרוב יוצגו חידושים נוספים אשר ישנו את האופן בו אנו תופשים קניות, הנחות ומבצעים.











