חטיבת המזון של חברת שסטוביץ משיקה את POOF מותג חטיפים חדשני לילדים.
המותג החדש מאפשר ליהנות מחוויה של חטיף תלת מימד, כולל מיקס צורות כוכבים חדשני, בטעמים מותאמים לקהל.
POOF– חטיף ממולא באוויר מעולה!
הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים: לבבות קלאסי, לבבות גריל, טבעות קלאסי, מיקס כוכבים גריל אמריקאי, מיקס כוכבים בצל.
צילום טינק
לרגל ההשקה יצא המותג החדש בקמפיין דיגיטלי רחב הכולל שיתוף היוטיובר נדב הצב "הראדר", פעילות רחבה עם מובילי דעה, מיוזריות ופלטפורמות רבות נוספות, ולראשונה בישראל – שת"פ עם אפליקציית סנאפצ'אט הכולל עדשה ייחודית עבור המותג אשר תופעל באמצעות קוד מיוחד אשר יוטבע על גבי אריזת החטיפים.
לדברי סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ: "השקת החטיף החדש מהווה חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, המתכוונת לבסס ולהרחיב את אחיזתה בקטגוריית חטיפי הילדים, המהווה 16% מכלל שוק החטיפים. עוד מסרה יואלי: "בפיתוח הסדרה החדשה שמנו דגש על הטעם, החוויה והנראות של החטיפים. במבחני הטעימה שערכנו בקרב קהלי היעד עולה כי החטיפים זכו לציונים גבוהים ביותר, במיוחד בחטיף מיקס הצורות כוכבים גריל אמריקאי".
צילום טינק
צילום טינק
צילום טינק
מנתוני חברת שסטוביץ: שוק חטיפי הילדים בישראל מוערך כ 1 מיליארד שקל בשנה וצומח בממוצע של 3% כל שנה בשלושת השנים האחרונות. כלל קטגוריית החטיפים המלוחים לילדים מגלגלת בשנה כ-181 מיליון ₪.
סדרת חטיפי POOF!
סוגים וטעמים: לבבות קלאסי, לבבות גריל, טבעות קלאסי, מיקס כוכבים גריל אמריקאי, מיקס כוכבים בצל.
צילום: נדיה היבא
גודל האריזה 40 גרם
כשרות: בד"צ עדה חרדית
מחיר לצרכן מוערך 3.9 – 3.0.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
פוף POOF חטיף חדשני לילדים תלת מימד וממולא באוויר
חדש על מדף החטיפים – POOF חטיף מלוח בטעמים שלא רק ילדים אוהבים. החטיפים מלאים אוויר ובצורת תלת מימד

איך הייתה הכתבה?
אוהב2
עצוב1
שמח0
עייף2
כועס1
מת1
קורץ0











