גלידת שטראוס מבית יוניליוור ישראל ,מובילת שוק הגלידה בארץ, ממשיכה לחדש ומשיקה סדרה חדשה של מוצרי סופר פרימיום באריזות ביתיות (473 מ"ל) תחת מותג הדגל Magnum.
בשלב הראשון יושקו 4 טעמים חדשים אשר מביאים את העונג לשיאים חדשים:

ונילה קרמל קראנץ'– גלידה בטעם וניל עם שקדים מקורמלים, ריפל בטעם קרמל וצ'אנקס שוקולד חלב
שוקולד פאדג' פקאן– גלידה בטעם שוקולד עם ריפל בטעם פאדג', צ'אנקס שוקולד חלב ואגוזי פקאן בקרמל אותה קבלתי להתנסות.


מדובר בגלידה מאוד טעימה אשר טעמה דומה לטעם שלגון מגנום אותו אני רגילה לרכוש אך עדיין חסר לי ציפוי שוקולד אותו אני הכי אוהבת בשלגון.

ונילה נגיעות אספרסו– גלידה בטעם וניל עם נגיעות קפה, ריפל בטעם אספרסו ושבבי שוקולד חלב
נוגט צ'אנקס– גלידה בטעם נוגט עם אגוזי לוז בקרמל וצ'אנקס שוקולד מריר
בדומה לשלגוני מגנום הקלאסיים, כל המוצרים בסדרה מכילים גלידת שמנת משובחת, שוקולד איכותי, תוספים וריפלים מענגים במיוחד שיוצרים יחדיו חווית אכילה מפנקת ועשירה, שאין שנייה לה. מעתה, צרכנים שנהנים משלגוני מגנום מחוץ לבית יוכלו ליהנות ממוצרי מגנום גם באריזות ביתיות, ובמקביל תיתן הסדרה מענה חזק ואיכותי לצרכנים קיימים בקטגורית הסופר פרימיום בצריכה בתוך הבית.
המותג מגנום הושק בעולם בשנת 1989 כגלידת הפרימיום הראשונה למבוגרים על מקל. ייחודו של מגנום באיכות רכיביו הגבוהה: השוקולד שמצפה את השלגונים, אחוז מוצקי הקקאו, והרכיבים והתוספים – הם תמיד עשירים ואיכותיים במיוחד.
סדרת המוצרים החדשה של מגנום לוקחת את כל האיכויות המוצריות הידועות של מגנום ומאפשרת חווית אכילה חדשה ושונה, הפעם בתוך הבית. מעתה, התענוג המושלם של מגנום, מגיע גם הביתה.
סדרת האריזות הביתיות של MAGNUM מוצעת בנפח של 473 מ"ל ובמחיר מומלץ לצרכן של 23.9 ₪.
כל המוצרים בסדרה בכשרות מהודרת של הרב לנדא ובכשרות רבנות עכו.










