essi

בחורה עם מחשב נייד

 

המותג אססי, נוסד בניו-יורק על ידי גב' אססי ויינגרטן בשנת 1981. כיום, מוצרי המותג  נמכרים בלמעלה מ-250,000 סלוני יופי ברחבי העולם.

בשנת 2010 רכש קונצרן לוריאל העולמי את המותג, ובכך, נתן את האות לתחילת ההפצה הגלובאלית גם לרשתות הקמעונאיות.

 

לי קוטון, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "התחלת שיווק המותג "אססי" לשוק הקמעונאי בישראל מאפשר לנו להגדיל את נתח השוק שלנו בשוק הלקים וטיפוח הציפורניים המציג בשנים האחרונות צמיחה משמעותית".   

מותג אססי משווק בישראל משנת 2006 באמצעות מפיץ עצמאי לתחום המקצועי בלבד – (מספרות נבחרות ומכוני ציפורניים ומניקור). בחודש אפריל 2012 משיק המותג קו חדש גם לשוק הקמעונאי.

הקו הקמעונאי החדש המיועד לצרכנית הסופית הבוחרת למרוח בעצמה את הלק שלה לציפורניים, מתאפיין בנוסחא ייחודית ומברשת, המותאמת במיוחד למריחה ביתית קלה ומדוייקת.

בשלב הראשון הקו לתחום הקמעוני יימכר בסניפים נבחרים ברשת "סופר-פארם".
בכל נקודת מכירה יימכרו 90 לקים בגוונים מרהיבים ואופנתיים, בנוסף, יימכרו 6 מוצרי טיפוח ציפורניים ו-4 מוצרי גימור ללק.

 

הקו החדש המיועד לתחום הקמעונאי, ישווק על ידי לוריאל ישראל באמצעות חטיבת מוצרי הצריכה- המשווקת את המותגים: לוריאל פריז, גרנייה ומייבלין ניו יורק.

 

הקו המקצועי של אססי, המותאם למיומנויות של מניקוריסטיות מקצועיות ימשיך להיות משווק בשוק המקצועי.

מחירי המוצרים בקו החדש לתחום הקמעונאי: לק לציפורניים יימכר ב- 50 ש״ח ומחירי מוצרי הטיפוח ינועו בין 60-80 ש״ח ליחידה.