על מערך ההפצה של מוצרי AHAVA אמונה חברת ADE Taiwan, חברה בת של אחת מחברות ההפצה הגדולות והמובילות בסין
במהלך שלושת השבועות הראשונים מיום כניסת החברה לטייוואן, עקפו מכירות AHAVA את מכירות המותגים הבינלאומיים קלרינס וביוטרם
עלות ההשקעה בכניסה לטייוואן נאמדת בכשני מיליון שקלים
לדברי מיכל רום, סמנכ"לית מכירות עולמית AHAVA: "הכניסה לטייוואן ומערך ההפצה הרחב של המוצרים במדינה, מהווה שלב נוסף בהתרחבותה וחיזוק מעמדה של AHAVAכמובילה בעולם הקוסמטיקה וחלק מהאסטרטגיה של צמיחת החברה ברחבי העולם ובפעילותה הבינלאומית. מכירות המוצרים בהפצה הרחבה ברחבי טייוואן עולה מיום ליום ובשלושת השבועות הראשונים עברנו באחוזי מכירות משמעותיים את המותגים הבינלאומיים קלרינס וביוטרם בנקודות המכירה בהן נמכרים גם מוצרי AHAVA"
חברת הקוסמטיקה הבינלאומית "AHAVA מעבדות ים המלח", ממשיכה להרחיב את פעילותה ברחבי העולם ותשווק את מוצריה בטייוואן.
על מערך ההפצה אחראית חברת ADE Taiwan, חברה בת של אחת מחברות ההפצה הגדולות והמובילות בסין. עלות ההשקעה בהשקת המותג בטייוואן נאמדת בכשני מיליון שקלים.
המוצרים משווקים בבתי הכלבו המובילים בטאיפי, עיר הבירה, בהם: Hankyu, Sogo Fu-xing ו-Sogo Tian-mu.
בשלושת השבועות הראשונים מאז כניסת החברה לטייוואן, עברה AHAVA את המכירות של מותגי הקוסמטיקה הבינלאומיים המובילים, בהם קלרינס וביוטרם בנקודות המכירה בהן נמכרים גם מוצרי AHAVA.
מגוון התכשירים הקוסמטיים ומוצרי הטיפוח של AHAVA שמציע המותג בחנויות העולם, הינו רחב ומגוון וזהה לזה המוצע בישראל. כל מוצרי טיפוח הפנים והגוף נטולי פארבנים, נטוליSLS / SLES, כל המוצרים נבדקים דרמטולוגית לאלרגיה ומאושרים לשימוש על עור רגיש. המוצרים נטולי שמן מינראלי, אינם מכילים תוצרי נפט ומרכיביו, אינם מהונדסים גנטית (GMO’s) ולא נוסו ע












