אלו הם תוצאות מחקר חדש וחסר תקדים שערך מותג לה רוש-פוזה
ב- 23 מדינות ברחבי העולם. לאור תוצאות המחקר לה רוש-פוזה,
מותג הדרמו-קוסמטיקה המומלץ ע"י למעלה מ- 25,000 רופאי עור ברחבי העולם ובישראל, משיק את קמפיין SKINCHECKER
קמפיין ויראלי להגברת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן העור.
90% ממקרי סרטן העור ניתנים לריפוי במידה והם מזוהים בזמן
מחקר בלעדי שנערך על ידי חברת Ipsos עבור מותג הדרמו-קוסמטיקה La Roche-Posay ב- 23 מדינות ברחבי העולם הכולל כ- 20 אלף נסקרים בטווח גילאים רחב, בדק את הגישות השונות לגבי החשיפה לשמש ואת רמת הידע הכללי של הציבור אודות הסיכונים הקשורים בחשיפה לשמש. ממחקר זה עלה שהרוב המכריע של הנשאלים – 88% – מודע לסיכונים להתפתחות סרטן העור כאשר נחשפים לשמש ללא הגנה.
עם זאת, רק מחצית מהמשתתפים במחקר התייעצו בעבר עם רופא עור לבדיקת נקודות-חן ושומות ו-1 מתוך 4 מתוכם בדקו בעצמם את את נקודות החן שעל גופם.
La Roche-Posay פועל כבר מספר שנים להגברת המודעות לחשיבות אבחון מוקדם של סרטן העור, ובימים אלה משיק קמפיין ויראלי חדש שמטרתו להתמודד עם נושא מניעת סרטן העור בגישה חדשה ומודרנית המעודדת כל אדם לקחת תפקיד פעיל בתהליך אבחון מוקדם של מלנומה תוך התבוננות מקרוב יותר על עצמו ועל היקרים לו.
מרבית האנשים ברחבי העולם נהנים מהשמש, אותה שמש אשר כבר ידוע לכל שיש לה טבע פרדוקסאלי: מצד אחד אנו מאמינים שהיא נותנת לנו אנרגיה וששיזוף גורם לנו להיראות בריאים, ומצד שני כיום כבר ידוע שחשיפה לשמש כרוכה בסכנות ובסיכונים.
על פי תוצאות המחקר, למרות שיש מתאם ברור בין המודעות לסכנה לחשיפה לקרני השמש לבין הנקיטה בפעולות מניעה, הרגלי המניעה הקשורים בשמש עדיין אינם מספיקים ולראיה: העלייה במספר החולים במלנומה.

"Skinchecker" – קמפיין שנולד מתסכול עולמי לגבי עליית שיעור מקרי סרטן העור
La Roche-Posay, המותג הדרמטולוגי המוביל המומלץ על ידי למנעלה מ- 25,000 רופאי עור ברחבי העולם ובישראל, משיק היום את "Skinchecker" קמפיין מודעות ויראלי עולמי שמטרתו לחנך את הציבור הרחב לגבי תפקידו של כל אחד מאיתנו בגילוי אקטיבי ומוקדם של סרטן העור.
סרטן העור, הוא סוג הסרטן היחיד הגלוי לעין הבלתי-מזוינת, ואם יאובחן מוקדם מספיק, ניתן לריפוי ב- 90% ממקרי המלנומה.
קמפיין ה- Skinchecker, נולד מהתסכול של חוסר המודעות והעלייה הדרמטית בשיעור מקרי סרטן העור המאובחנים.
המותג La Roche-Posay עובד בשיתוף פעולה מלא עם רופאי עור וחוקרים בתחום הדרמטולוגיה למטרה זו.
מהי מטרת קמפיין ה- "Skinchecker"?
לרתום יותר ויותר אנשים למאבק זה! ע"י יצירת קמפיין חברתי ויראלי להפצת המסר הברור והפשוט: "כל אחד יכול להיות שגריר במאבק!"
"מחקר זה מנחם אותנו בידיעה שכיום, יותר אנשים מאי פעם מכירים בסיכון לסרטן העור כאשר הם נחשפים לשמש", אומרת Elisabeth Araujo, מנהלת בין-לאומית ב-La Roche-Posay. "עם זאת, המלנומה נותרת בעינה כסוג הסרטן היחיד שניתן למנוע אותו, ששיעור התמותה שלו לא פחות בעשורים האחרונים ואנו נדהמים ממיעוט האנשים הבודקים כיום את השומות שלהם בעצמם בבית. אנו מאמינים כי קמפיין זה יכול להביא לשינוי של ממש במאבק בסרטן העור – מאבק המתחיל בבדיקה מפורטת של עצמנו ושל אהובינו".
הקמפיין פועל בשיטת 5 הגימלים
כדי להגיע לכמה שיותר אנשים בעולם ולהעניק להם מודעות וחינוך בתחום זה, המותג La Roche-Posay מספק מידע מתומצת וזכיר המותאם לכל הקהלים ברחבי העולם.
שיטת 5 הגימלים:
ג'- גיאמטריה- האם הנקודה סימטרית?
ג'- גבולות- האם יש חריגה גבולות הנקודה?
ג'- גוון- האם הגוון אחיד?
ג'- גודל- האם הנקודה קטנה/גדולה מ- 6 מ"מ?
ג'- גובה- האם הנקודה שטוחה או עם "גיבנת"?
בקליק אחד מורידים את שיטת 5 הגימלים, בקליק נוסף משתפים חברים ואהובים כדי לעודד הצטרפות למאבק ולהפוך אף הם ל-Skincheckers פעילים בקמפיין.














