מה היא פוביה דיגיטלית ?
פוביה דיגטלית היא כמו הטכנופיה אבל בצורתה הקלה היותר, היא לא הימנעות ממחשבים לגמרי אלא יותר הימנעות או משימוש או רכישת מיומנויות טכניות הקשורות לעולם הדיגיטל היא מתגברת עם הפחד לחשיפה במדיה .
התסומנת אינה קשורה לגיל או למעמד אך כמאמנת עסקית אני שומעת תירוצים כגון : " הדיגיטל עובד מעולה אצל הבת שלי " או " אין סיכוי שתצליח ללמד אותי בגיל הזה, מקווה שיש לך סובלנות " ויש עוד כמה במיוחד שזה קשור לחשיפה.
אם להודות על האמת גם בי לפעמים הפוביה מחלחלת במיוחד כשאני זו שחייבת להיות בעלת הידע הנרחב, המקצועי והעדכני ביותר שקיים.
אז מי אני שאתן לך טיפים על פוביה דיגיטלית ?
התחלתי לעבוד כשהפרסום עוד היה על נייר a4 בשחור לבן, השיווק נעשה בחלוקה לתיבות הדואר ועל מכוניות. הפרינט עוד לא היה כחול אבל שלחתי וכתבתי תכנים לעיתונות באימייל, 14 שנה עבדתי כשכירה באחת הרשתות הכי גדולות של החברה למתנ"סים, גיסתי תרומות וניהלתי פרויקטים במאות אלפי שקלים בתפקידים בכירים. לוויתי והנחתי צוותי עובדים גדולים.
אז למה בכל זאת עזבתי ? רציתי לשבור את תקרת הזכוכית, להרוויח יותר ולהתקדם .
רכשתי ניסיון בארגונים מגוונים מתעשיות שונות כמו הפקות אירועים ועם הזמן גם ניהול המדיה וכתיבת תוכן במגזין tlv time .
כמייסדת Angel To Business אני מפרסמת, משווקת מיח"צנת עסקים, מעבירה סדנאות העצמה ואימון עסקי, הסלוגן שלי הוא all you need is an angel מתוך הבנה שכל אחד זקוק לסוג של מלאך בחיים.
5 טיפים לטיפול
1) לקרוא ולראות סרטונים ממוחים בתחום, בבלוג שלי בסלונה תמצאו כמה וכמה פוסטים למשל : יש לך מיני אתר בדף העסקי, מה הסיפור שלך ? למה פייסבוק משנה את הנראות ואיך זה יעזור לעסק שלך, בדף העסקי שלי Angel To Business אפשר למצוא אלבום מלא בטיפים כמו איך לחבר את הדף העסקי לאינסטגרם .
2) לבחור מנטור – אחת התובנות אם לא החשובה ביותר הייתה שאני חייבת ללמוד וכמה שיותר מהכי טובים בתחום שבו אני רוצה להתקדם. בחרתי 2 מנטורים בלי שהם ידעו על התפקיד הכל כך חשוב שלהם בחיים שלי : משה לוזון – יועץ למינהל וכספים של מנהלי מתנ"סים וגיל קול – מנהל הסברה ודובר החברה למתנ"סים .
3) כיועצת וכמנטורית לבעלי עסקים אני תמיד חוזרת ואומרת תשדרגו את עצמכם, אתם ההון הכי חשוב של העסק שלכם.
איך עושים את זה ? הולכים ללמוד ב ״בית הספר לשיווק דיגיטלי״ לנשים בעסקים קטנים של סלונה ולאומי דיגיטל.
4) קודם כל להתחיל – זה מה שאמר צפריר בשן המלמד כתיבה אפקטיבית לדגיטיליות בעסקים , בעיקר בכתיבת בלוג קודם כל תתחילי, תכתבי הכל אח"כ תסנני ".
5) להתנסות – לשנות אמונות מגבילות וליצור במקומן אמונות חדשות ובכך להגיע לשינוי הרצוי מגיע רק מהתנסות.
תישארו עוקבים יש ים תכנים מתוך ״בית הספר לשיווק דיגיטלי״ לנשים בעסקים קטנים. מוזמנות באהבה לקבוצה הסגורה של הדיגיטליות .
כתבה : אנג'ליקה אגבייב מייסדת Angel To Business
לאומי_עסקים דיגטליות_בעסקים saloonaschool















