הלקוח אשר היה בחנות כבר הלך לאחר שהעובד לא הצליח לאתר את הנעל השניה של זו שנמצאת בתצוגה ועליה החנות הייתה יכולה לצאת ברווח? גרוע מאוד. במקום שהמאזן הכספי של החנות יהיה ליום זה גבוה בעוד זוג נעליים הוא נמוך יותר ונוספה לה חוות דעת לא חיובית של לקוח שבסך הכל רצה מאוד לרכוש נעל, אשר בשל ניהול לא נכון של הסחורה במחסן לא הצליח הלקוח לקבל בסופו של דבר.
איך יכולים לשפר את התהליך זה של איתור הסחורה בכל התקשרות של לקוחות עם העובדים? לוודא כי האזור של המחסן תמיד במצב מסודר, וכי העובדים יודעים היכן להציב כל זוג של נעליים על מנת שהעובד של המשמרת הבאה יוכל לאתר ביתר קלות כל זוג שכזה.
הדבר תלוי במידה רבה בבחירה של מידוף למחסן שיש אליו גישה נוחה ואותו ניתן לסדר לפי הצרכים של כל בית עסק, ולכן יש לשקול במידה ניכרת את הבחירה של רק של צוות העובדים אלא גם של המדפים שעליהם מניחים את הסחורה הרבה שאותה רוצים למכור.












