שומרים את הלקוחות הקבועים קרובים

בחורה עם מחשב נייד

את תקציב השיווק עלינו לחלק למימון קמפיין של גיוס לקוחות חדשים לצד קמפיין שימור הלקוחות הקיימים. אחד האמצעים הפופולריים ביותר לחיזוק הקשרים עם הלקוחות הוא הקמת מועדון לקוחות משתלם. אם הצלחתם להקים מועדון שמעניק ללקוחות הקבועים שלכם ערך מוסף, מועדון שמצליח לקלוע לצרכים ולציפיות של הלקוחות, המשיכו בפעילות הטובה.

כיצד לתקשר עם הלקוחות הקבועים?

בעידן המודרני נוכל לתקשר עם לקוחות קבועים בכמה דרכים : SMS, דואר אלקטרוני, שיווק ישיר במתכונת של שליחת דואר. מחקרים מגלים כי רוב הלקוחות מעדיפים גם היום לקבל עדכון על מבצעים והנחות יחד עם קופונים במתכונת של שיווק ישיר עד הבית. ישירות אל תיבת הדואר נשלח עליהם את לחודש עדכון על מבצעים חדשים ובלעדיים לחברי מועדון, הנחות, מוצרים במתנה ושאר יתרונות המיועדים להם בלבד.

שירותי שיווק ישיר מאפשרים לכם הפצה מהירה ויעילה, הלקוחות יקבלו את העדכון על המבצעים החדשים באופן קבוע באותו המועד בחודש ובאותו האמצעי. עם דיוור ישיר הלקוחות שלכם יקבלו תחושה של יציבות ויחס אישי.