
תחת הסיסמא 25 IS OLD – JEANS IS ZOL!
בסכום השקעה של כחצי מיליון ש"ח
לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן TNT: TNT יוצאת בקמפיין ג'ינסים, כחלק ממגמת חיזוק הקטגוריה אשר הראתה גידול משמעותי בשנה החולפת. מעבר למגוון הג'ינסים הרחב שאנו מציעים, נשים דגש על המחירים הסופר אטרקטיביים של הקולקציה"
רשת האופנה TNT יוצאת היום (יום א) במהלך פרסומי לחיזוק קטגוריית הג'ינסים, עם קמפיין תחת המסר: 25 is old – Jeans is zol!
הקמפיין בסכום השקעה כולל של כחצי מיליון ש"ח , יעלה בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום David למשך כשבוע ימים . את הקריינות בקמפיין מקריינת אלין לוי, אשר כיכבה בקמפיין החורף הפרובוקטיבי 25 IS OLD וכהמשך ישיר לו.
רשת TNT מציעה אופנה בועטת, סקסית ומקורית, בקו אורבאני וצעיר. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש, אביזרים והלבשה תחתונה, לצעירים וצעירות, המאופיינים בשילובי צבעים הרמוניים וגם קונטרסטיים, בגזרות ייחודיות ובשילוב אפליקציות, הדפסים ואמירות ייחודיות. קולקציית TNT, פרובוקטיבית בצד פונקציונאלית, מתעדכנת בתדירות גבוהה במיוחד, ובהתאם לקהל היעד.

TNT, אשר נוסדה בשנת 1999, הינה בבעלות קבוצת הוניגמן, מהחברות המובילות בתחום קמעונאות האופנה בישראל. רשת TNT מונה 50 סניפים בפריסה ארצית.
רשת TNT יוצאת עם קמפיין ג'ינסים החל מ 89.99 ₪

איך הייתה הכתבה?
אוהב0
עצוב0
שמח0
עייף0
כועס0
מת0
קורץ0











