רשת TNT יוצאת עם קמפיין ג'ינסים החל מ 89.99 ₪

בחורה עם מחשב נייד



תחת הסיסמא 25 IS OLD – JEANS IS ZOL!
בסכום השקעה של כחצי מיליון ש"ח
לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן TNT: TNT יוצאת בקמפיין ג'ינסים, כחלק ממגמת חיזוק הקטגוריה אשר הראתה גידול משמעותי בשנה החולפת. מעבר למגוון הג'ינסים הרחב שאנו מציעים, נשים דגש על המחירים הסופר אטרקטיביים של הקולקציה"
רשת האופנה TNT יוצאת היום (יום א) במהלך פרסומי לחיזוק קטגוריית הג'ינסים, עם קמפיין תחת המסר:  25 is old – Jeans is zol!
הקמפיין בסכום השקעה כולל של כחצי מיליון ש"ח , יעלה בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום  David  למשך כשבוע ימים . את הקריינות בקמפיין מקריינת אלין לוי, אשר כיכבה בקמפיין החורף הפרובוקטיבי 25 IS OLD וכהמשך ישיר לו.
רשת TNT מציעה אופנה בועטת, סקסית ומקורית, בקו אורבאני וצעיר. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש, אביזרים והלבשה תחתונה, לצעירים וצעירות, המאופיינים בשילובי צבעים הרמוניים וגם קונטרסטיים, בגזרות ייחודיות ובשילוב אפליקציות, הדפסים ואמירות ייחודיות. קולקציית TNT, פרובוקטיבית בצד פונקציונאלית, מתעדכנת בתדירות גבוהה במיוחד, ובהתאם לקהל היעד.

TNT, אשר נוסדה בשנת 1999, הינה בבעלות קבוצת הוניגמן, מהחברות המובילות בתחום קמעונאות האופנה בישראל. רשת TNT מונה 50 סניפים בפריסה ארצית.

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))