
צילום: יניב דרוקר.
"מופלאה"
לראשונה בארץ 10 פרזנטוריות שונות , מיוחדות, ולא שגרתיות בקמפיין להלבשה תחתונה!
קולאז' של נשים מדהימות החוברות יחד בקמפיין ייחודי זה לספר ולהציג את סיפורן
זהו קמפיין אופנה בועט ומרגש לבוטיק ההלבשה התחתונה "הפלא השמיני" שמעז להציב 10 פרזנטוריות מיוחדות ולא שגרתיות בתעשיית היופי .
הקמפיין מופץ בשני חלקים: סרטון ויראלי שצולם ובויים על ידי הבמאית המוערכת יעל קלופמן וצילומי סטילס שצילמה והפיקה האמנית והצלמת מיכל הרדוף רז המתמחה בצילומים נשיים.
הקמפיין מופלאה מעביר את המסר שלפיו כל אישה היא מופלאה גם אם היא שונה ממה שמכתיב המודל החברתי ליופי. אנו מזמינות את הנשים, לפני כל ה"פגמים", לזהות ולראות את הפלא הייחודי שיש בכל אחת מהן ולהתמקד בו. הפרזנטוריות שלנו עוברות תהליך מטלטל של חשיפה פיזית ורגשית בסרטון ובצילומי סטילס עד לשלב הקבלה העצמית.
בין אם זו פרזנטורית בעלת מוגבלות שלא מוותרת על הזכות להרגיש סקסית, אישה בת 60 או גבר שמרגיש נשי, הקמפיין מבקש לשבור את הסטיגמה לגבי מה סקסי בחברה ומוכיח כי היופי בא מבפנים.
טטיאנה קרצ'וב, בעלת "הפלא השמיני": היה לי חשוב להוביל את הקמפיין הזה ולהצטלם בעצמי כדי להראות שכל אישה היא יהלום וכל אישה היא פשוט מופלאה. התאמתי לכל אחת את ההלבשה התחתונה המתאימה לה ביותר במיוחד לצילומים, שתגרום לה להרגיש הכי משוחררת על הסט. את כולן פגשתי לפני הצילומים והתרגשתי מהסיפורים שלהן , שמחתי על האופציה לעשות קמפיין אחר ושונה מהמקובל בדרך כלל. זה קמפיין שנותן לכל אישה , בכל גיל , במה להרגיש הכי יפה, שזו כל המהות בפלא השמיני" .
על טטיאנה בעלת החנות :
מהנדסת הבניין שמתאימה חזיות לפי אסטרולוגיה ותדרים אנרגטיים!
הכירו את טטיאנה קרצ'וב, מהנדסת בניין בהכשרתה והבעלים של הבוטיק להלבשה תחתונה "הפלא השמיני". טטיאנה מפורסמת ביכולת המדויקת שלה להתאים לכל אחת באופן אישי את החזייה המושלמת עבורה, ועל הדרך גם לסייע בגזרת החיים האישיים והזוגיות. אצלי כל אישה תצא עם המלצה אישית לצבעים ומידות", אומרת טטיאנה. "אין שטאנץ מסחרי. יש מה שכל אחת והנשמה שלה זקוקה". כך גם כל אחת מהמצולמות בקמפיין הגיעה אליי למדידה אישית בהתאם לתדר האנרגטי שלה ולמזל שלה התאמתי את הבגדים שמחמיאים לה ביותר ,למשל אילנית יורמן מהקמפיין מאוד אוהבת ים ובעלת אנרגייה חזקה של ניצחון , ולכן האהבה שלה למים (צבע כחול) והאנרגיה העוצמתית שלה כאישה ( צבע אדום ) סייעו לי להתאים לה הלבשה תחתונה המשלבת את שני הצבעים, הכחול והאדום יחד, בקמפיין . ומצד שני היא אישה רומנטית ונשית ולכן גם מאוד התאים לה הסט הלבן .
טטיאנה מתאימה את החזיות ללקוחות שלה על פי התדר האנרגטי שהיא מקבלת מכל אחת, וניתוח אסטרולוגי מדויק שמותיר את הנשים פעורות פה. לטענתה, לכל מזל אסטרולוגי יש תכונות המזוהות עמו. כך, למשל, בנות מזל מאזניים זקוקות להרגיש משוחררות ולנשום בחופשיות מבלי להתפשר על היופי והאסתטיקה, ולבנות מזל אריה מתאימים צבעים חמים יותר מאשר למזלות אחרים. " השילוב המנצח בין חומר ורוח העניק לה את התואר "הקוסמת מבלארוס ".טטיאנה מספרת שלפעמים חל שינוי אנרגטי בחייהן של הלקוחות שלה: חלקן מוצאות זוגיות, חלקן נכנסות להריון, חלקן מגיעות להשלמה עם הנשיות שלהן. צריך להציץ בספרי האורחים עם התגובות הנלהבות של הלקוחות של "הקוסמת מבלארוס" כדי להבין את הפלא של "הפלא השמיני".
תכירו את המופלאות של הקמפיין, שלא מתפשרות ומוכיחות לעולם מהו יופי אמיתי:
אילנית יורמן, בת 45, בנקאית, קטועת רגל, משתתפת בתריאטלונים
בעבר הרגשתי שאף גבר לא ירצה אותי כי אני קטועת רגל. החיים חייכו אלי, והיום אני מודעת ליופי ולמיוחדות שלי. בחרתי להשתתף בקמפיין "מופלאה" בשל הרצון להילחם בהפרעות האכילה – אותו הנזק שנערות ונערים צעירים עושים לגופם מתוך תפיסה שרזה הוא יפה. רציתי להראות כי גם גוף שאינו מושלם – כשלי – הוא גוף מושך ונשי.
יעלה ( שם במה ) בת 28, זמרת, חולת פוליו
היה לי חשוב מאוד להשתתף בקמפיין כדי לפרוץ את הגבולות של עצמי ולהוכיח לעצמי שהנכות לא מונעת ממני להרגיש מיוחדת וסקסית, וגם כדי להראות לעולם כולו שגם נשים נכות יכולות להראות נפלא ובעצם לנתב את הנכות שלי לזווית חיובית אחרת ומעניינת. ברגע שהראיתי לעולם שאני אישה מיוחדת, ללא כל קשר לנכות שלי, אז העולם התחיל באמת לראות אותי כפי שאני התחלתי לראות את עצמי .
שירי רצבי, בת 39, מדריכת שיקום, חולת ויטליגו- מחלת עור .
היה חשוב לי לקחת חלק בקמפיין מפני שהגעתי לשלב בחיי שבו אני מקבלת ואוהבת את מי שאני. בנוסף אני רוצה שבארץ ובכלל, מחלת הויטיליגו תקבל את החשיפה שהיא ראויה לה ואת המודעות למחלה. כילדה קיבלתי הרבה תגובות לא נעימות על הויטיליגו, אחת שחרוטה לי במוח היא נערה שאמרה לי שאני נראית כמו אחת ששפכו עליה אקנומיקה. עם השנים, ככל שהתבגרתי והתחלתי לקבל את עצמי ולאהוב את המחלה אני מקבלת תגובות הפוכות: כמה שזה סקסי וכמה שאני נראית כמו יצירת אמנות מהלכת על שתיים. אז אני שמחה היום שה"אקנומיקה" הפכה ליצירת אמנות הכי סקסית שיש.
מיכל גרינוולד, בת 35, שחקנית והיזמית של הקמפיין "מופלאה " , עם צלקת בצוואר כתוצאה מכוויה
ועכשיו לסיפור האישי שלי . במשך שנים התביישתי בצלקת וניסיתי להסתיר אותה . היום חשוב לי להראות שהכביכול "פגם " שלי הוא "מופלא" וחוסר המושלמות יכולים להיות סקסיים ולשדר עוצמה. ומעל הכל להתגאות בצלקת הזו, כי הצלקת שלי היא הדרייב שלי בחיים, – היא חלק ממני. זה הניצחון הכי הגדול שלי, כי הרבה ילדים היו צוחקים עליי, על הצלקת, נגעלו או אמרו לי, מה זה את חצי ילדה חצי זקנה? אני פה להראות שאני לא זה ולא זה. אני אישה יפה!
וזה הסיפור מאחורי הקמפיין הזה :לפני 7 חודשים פנתה אליי חנות בוטיק מקסימה בשם "הפלא השמיני" בניהולה של טטיאנה קרצ'וב וביקשה ממני להרים איתה קמפיין – הסכמתי מיד, טטיאנה הבעלים של החנות כבשה אותי בידע הנרחב שלה בהלבשה תחתונה , באהבה שלה למה שהיא עושה בתשוקה וברצון לגרום לכל אישה להרגיש הכי יפה עם עצמה , טטיאנה היא לא סתם בעלים של הלבשה תחתונה טטיאנה היא סוג של קוסמת אם תרצו .. היא "הקוסמת מבלארוס" , היא מתאימה אישית לכל אחת את החזייה, והכל לפי תדר אנרגטי והתאמה אסטרולגית .
היזמית, המפיקה והמלהקת של הקמפיין : מיכל גרינוולד, שחקנית ,מטפלת בפסיכודרמה ואשת יחסי ציבור ותקשורת , היזמית של הפרוייקט המצליח "תופסות מקום" . זהו הקמפיין השני אותו מיכל יוזמת מלהקת ואף משתתפת בו בעצמה.
אווה אפרודיטה, בת 50, קרוסדרסר
אני לא באמת אישה, אני קרוסדרסר, עוסקת במכירות, מרגישה כאישה משוחררת, רגישה, רכה,אוהבת להרגיש חושניות, כשאני לובשת בגדי נשים, אני מקבלת מחמאות רבות על המראה,על הרגליים הארוכות. חשוב לי להדגיש כי בחברתנו מצויים גברים אשר מחוברים לצד הנשי שבהן וחלק מכך ומתוך קבלת המגדר באופן פתוח, הם יכולים להיות פעם אישה ופעם גבר ולא מתוך סטייה או מחלה. הצילומים בהלבשה תחתונה חשפו אותי לעיני המצלמה, פעם ראשונה שעשיתי זאת בפורום רחב וזר, אך ההרגשה של הביחד והחום מסביב העניקו לי עוצמות ובטחון רב. פתאום את לא לבד…ואני יודעת שיש עוד רבים כמוני, קרוסים, שהיו רוצים להיחשף אך עדיין נמצאים בחדרי חדרים. חשוב להבין שהחופש להבין ולקבל אותנו כפי שאנו, כל אחת מאיתנו, יביא לשחרור ואפשרות להיחשף.
איריס ברנע, בת 64, שחקנית ויזמית/ אשת עסקים

צילום: מיכל הרדוף רז
אני רואה בקמפיין הזדמנות לצלול אל תוך עצמי בכל הקשור לקבלה עצמית ולתפישת הדימוי שלי. הרבה יותר קל לי להיחשף נפשית מאשר גופנית. לגוף שפה משלו, הוא לא יודע לשקר. כל מה שטבוע בי מחוויות החיים נרשם בגוף וכל חוסר הביטחון יכול לצאת מהקליק הראשון של המצלמה, כמו ההרגל להכניס את הבטן ולא לנשום, הצורך לשים מסכה של חיוך, כדי שלא יראו את תהומות העצב, הקמטים והסנטר הכפול, השאלה הנצחית אם אני יפה או לא… לכן קפצתי על ההזדמנות המאתגרת להצטלם בהלבשה תחתונה, כשאין מאחורי מה להסתתר, גם לא מאחורי המילים. ככל שאני מתבגרת אני לומדת לקבל את עצמי ומרגישה יפה יותר. נהנית לקבל מחמאות כשאני עם נכדי ואנשים מרימים גבה כשהוא קורא לי "סבתא".
דנה כרוז/Dana Cruz, בת 26, מאפרת ומודלית
היה לי חשוב לקחת חלק בקמפיין כדי לחשוף את עצמי ולהראות עוד צדדים לדוגמנות וליופי הנשי, אישה מקושטת בקעקועים וגדולה מהחיים, שעוסקת במגוון תחומים, שלא תמיד משתלבים אבל יוצרים דמות – אני. מאז ומתמיד היו הערות על המשקל שלי, הקעקועים שלי ובעצם על מי שאני ומה שאני עושה. ביקורת אחר ביקורת, יחד עם מטענים נוספים, שהפכו עם הזמן לאתגר ורצון לשאוף קדימה. ומצד שני אמרו לי שאני סקסית, יפה ומושכת וגם מעניינת ומוכשרת במה שאני עושה, למדתי להכיר לקבל ולאהוב את עצמי.
שני מששה – אסרס, בת 35, שחקנית ודוגמנית – אחרי 3 לידות!
היה לי חשוב לקחת חלק בפרויקט "מופלאה" כי אני לאחר 3 לידות והגוף שלי עבר שינויים , ואני מרגישה שלמות עם הגוף שלי ועם מי שאני היום. חשוב לי להעביר את המסר שכל אישה בין אם היא לפני לידה, או אחרי לידה היא יפה ו"מופלאה" . בתור דוגמנית ושחקנית ששנים בתעשייה תמיד היו הערות לגביי לפני הלידות היו מעירים לי "את רזה מדי", היום כולם אומרים לי שאני עגולה יותר ונשית וסקסית יותר מבעבר.
עירית גדרון, בת 62 שחקנית ותסריטאית.
אני זוכרת את הסבל שלי, כאישה צעירה כאשר תמיד ביקרתי את עצמי על כך שאני "שמנה". כשחקנית אני זוכרת ויכוחים עם מלבישות בסרטים וסדרות שילבישו אותי בבגדים שיסתירו את המלאות שלי. אבל כשאני מסתכלת בצילומים מאז, ממש אין לי מושג מה היה כל כך לא בסדר בזרועות שלי, בישבן שלי. חשוב לי להגיד לנשים צעירות שיוותרו על הביקורת העצמית וישמחו עם גופן כמו שהוא. החיים קצרים. היום בגיל 62 אני שמחה ומוקירה את הגוף שלי ולא מוכנה לבזבז שניה אחת על ביקורת עצמית.
אפשרו לנשים האלה להרגיש מופלאות ובלעדיהן הקמפיין הזה לא היה קורה :
צלמת הקמפיין: מיכל הרדוף רז
הציגה בתערוכות בארץ ובעולם ועבודותיה התפרסמו בין השאר גם בטיים מגזין. מומחית ליצירת דימוי גוף חיובי דרך צילום. "כבר שנים שאני מצלמת נשים. המטרה שלי היא לגרום לכל אישה לאהוב את עצמה. אני רוצה לצלם כל אישה שאי פעם הסתכלה על עצמה במראה ואמרה לעצמה שהיא לא מספיק יפה, לא מספיק רזה, לא מספיק צעירה…
צילמתי כבר מאות נשים, שנכנסו לסטודיו עם תפיסות דומות ויצאו עם דימוי אחר, חיובי הרבה יותר. התמונות שאני מצלמת, מדגישות את היופי שבכל אישה ואת הנשיות שלה. יופי הוא לא רק חיצוני, הוא זוהר מבפנים כלפי חוץ. כדי להגיע למהות של כל אישה, אני מוצאת את המבט המיוחד לה, אני מצלמת אותה בפשטות, באור יום מלא ולא בחשכה. את "מופלאה" צילמתי כחלק מהשליחות שלי, להראות לעולם, שכל אישה, כל אישה! ללא קשר לגיל, למשקל, למחלה או שונות כלשהי, נראית יפה עם המון חיות ובטחון עצמי בהלבשה תחתונה. וגם מותר לה להראות כך – הראיתי זאת לכל אחת מהמצולמות שעברו תהליך אישי-צילומי איתי ואת זה העברתי דרך התמונות כמסר לכל אחת מאיתנו".
צלמת וידאו ובמאית הסרטון : יעל קלופמן
בוגרת בית הספר לאומנויות הקולנוע וטלוויזיה "קמרה אובסקורה". ביימה את הסרטים הדוקומנטריים "סערת רגשות"(הגיע לשלב רשימה הקצרה של האוסקר האמריקאי ב 2007.) "מבעד לעיניים", ו"משחקים בשקט" שהוצגו בפסטיבלים ברחבי העולם ושודרו בטלווזייה הישראלית והאמריקאית.(כמו כן שימשה כצלמת שנייה בסרטי הקולנוע "באבאג'ון "2014 , "מחלף 48" , והאוצר מעבר לנהר" בימוי קובי מחט ובעוד סרטים רבים. )
"לקחתי חלק בקמפיין "מופלאה" מכיוון שחשוב להראות עוד צדדים נשיים. נשים ששלמות עם הפנימיות והחיצוניות שלהן, לא פוחדות לחשוף, גם אם אינן בנורמות היופי החברתיות המקובלות. צריך להראות ולחזק נשים וכאישה יוצרת זאת זכות."
עורכת הסרטון: שירלי בש
בוגרת המסלול המעשי בבית הספר לקלונוע באוניברסיטת תל אביב . עורכת וידאו מזה 7 שנים מתמחה בפרומואים , טריילרים ופרסומות ."לקחתי חלק בקמפיין כי מאמינה שכל אישה שנעים לה בהלבשה תחתונה יכולה גם לפרסם אותה.
סרטון -קרדיטים
https://youtu.be/6iFXTCLQYKw
סרטון- מתוך קמפיין מופלאות.
במאית וצלמת הסרטון: יעל קלופמן
צלמת הקמפיין: מיכל הרדוף רז
עורכת הסרטון: שירלי בש
סאונדמן: אורי צ'ציק
עורך סאונד בסרטון : אורי גלאון
מאפרות: איריס טהרני /אוסנת הררי , לובה קרצו'ב לסוכנות lubika
עיצוב שיער: אסנת הררי
ע.צלמת: מזל בן ישי
סטיילינג וארט : רווית חודרוב.
עיצוב גרפי : אבי מירנדה

צילום: מיכל הרדוף רז.
ומיכל גרינוולד הייתה אחראית על יזמות ליהוק והפקת קמפיין "המופלאות"
קצת על בוטיק הפלא השמיני : החנות של טטיאנה קרצ'וב היא פנינה נסתרת ברחוב אבן גבירול הסואן, שמזכירה ביקור בחו"ל. החנות נקראת כך כי אפשר למצוא בה שמונה מידות קאפ- מ -A ועד H ובעיקר – מפני שבעלת החנות רואה בחזה הנשי את הפלא השמיני! כאן הקישור לדף הנחיתה של החנות: http://hapele8.wix.com/home
החנות נמצאת באבן גבירול 7, תל אביב. לתאום 052-2599804

צילום: יניב דרוקר.
בפייסבוק ניתן למצוא אותה תחת השם "הפלא השמיני- הלבשה תחתונה איכותית"

נפגשנו אצל רווית חודורוב בסדנת שזירת פרחים.
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז- sarityochpaz












