בעלות על רכב פרטי היא הדרך שלנו להיות עצמאיים ולהגיע באופן קל ממקום למקום. יש מקרים בהם הרכב הפרטי שלנו הופך מנכס לנטל. מקרים אלו כוללים רכבים ישנים שמצריכים הרבה מאוד עבודות תיקון ושיפוץ. כאשר אנחנו צריכים להכניס כל שני וחמישי את הרכב שלנו למוסך אנחנו גם לא יכולים למכור אותו לנהג אחר ואנחנו גם לא יכולים לנסוע בו באופן בטוח בעצמנו. הברירה הכי טובה שנשארה לנו במקרה זה היא למכור את הרכב שלנו לפירוק. מוסכים רבים קונים רכבים לברזל – כלומר הם קונים את הרכב ומפרקים ומתכים ממנו את חלקי הברזל שלו. באופן זה אנחנו יכולים להרוויח קצת כסף על האוטו הישן שלנו שאין שום דבר אחר לעשות אתו.
קונים רכבים לברזל – האם ניתן למכור כל רכב?
מוסכים או מפרקי מתכות קונים רכבים לברזל למטרות של שימוש חוזר בברזל של הרכב. השאלה האם ניתן למכור כל רכב היא שאלה שהתשובה עליה היא חיובית. ניתן למכור כל רכב. משתלם במיוחד למכור רכבים ש:
- הם ישנים מאוד והם כבר יותר מחמש עשרה או עשרים שנה על הכביש
- עברו תאונת טוטל לוסט ולא ניתן לנסוע בהם יותר
- המנוע שלהם התקלקל ויעלה לנו אלפי שקלים לתקן אותם
- לא עברו טסט של משרד הרישוי
- השימוש בהם כבר לא בטוח ולא ניתן לנסוע איתם
- לא ניתן למכור אותם תמורת מחיר רווחי לקונה אחר כרכבי יד שנייה
הבחירה למכור את הרכב שלנו לפירוק היא בחירה שיכולה לסייע לנו להרוויח עליו כסף שאחרת לא היינו יכולים להרוויח.
קונים רכבים לברזל – מדוע קונים רכבים למטרה זו?
מדוע בעצם יש אנשים וחברות שמשקיעים בקניית רכבים לברזל? אנשים רבים קונים רכבים לברזל לשם התכת הברזל ומכירה שלו לסוחרי ברזל ומתכות. גם סוחרי ברזל עצמם מעוניינים להשקיע פעמים רבות בקנייה של ברזל בצורות שונות בין עם כמכוניות ובין אם כמוצרים ופריטים אחרים. מכירת הרכב שלנו לשימוש זה יכולה לאפשר לנו להשיג חלק מהכסף שאנחנו צריכים בשביל לממן קנייה של רכב חדש יותר. התמורה הכספית שנקבל עבור הרכב יכולה להסתכם בכמה מאות או אלפי שקלים בודדים, אולם תמורה זו עדיפה מאשר אי תמורה בכלל עבור רכב שאין לו שום שימוש אחר.












