הרבה בעלי עסקים, מעלים פרסום עם הרבה מלל. בחשיבה שזה יגרום לקורא לקנות. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לבזבז כסף על מימון אם אתם לא מכירים את כל החוקים של פייסבוק .
בטח אם אתם רוצים שזה יעבוד, פרסום ושיווק ב 2017.
למה צריך להתייחס לחוק 20% בפייסבוק ?
1 . פרסום עם טקסט מועט
בעבר, אם 20% משטח התמונה במודעה היה טקסט, היא לא הייתה מאושרת להצגה בפייסבוק.
באינסטגרם או ב-Audience Network. יש אפשרות לטקסט אך עדיין פייסבוק מעדיפים מודעות עם טקסט מועט ככל האפשר.
2) תגיעו לתכלס
יותר מדיי מלל מכביד , גם לוגו גם הסבר גם מחיר .כמה אפשר . עד שהלקוח הבין מה אתם רוצים הוא כבר עובר לפוסט הבא – הזמן של הלקוח יקר
3) יחס בין טקסט לתמונה
אם היחס בין הטקסט לתמונה גבוה מדי, ייתכן שהמודעה לא תגיע לקהל המלא שלה.
4) אז איך אפשר בכל זאת ?
במערכת החדשה של פייסבוק, הצגה של מודעות עם כמויות טקסט גדולות יותר תהיה נמוכה או שהן לא יוצגו כלל (אלא אם נפעיל חריג)
פייסבוק מאפשרים חריגים עבור סוגים מסוימים של מוצרים שמתפרסמים, אז מה עושים ?
הנה לינק לבדיקת טקסט בתמונה ובקשת חריגים https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay#
פרסום שיווק ועוד – לטיפים נוספים בדף העסקי לחצו כאן Angel To Business אנג'ליקה
הכותבת מרצה ומלמדת שיעורים פרטיים על כל נושא המדיה הדיגטלית בעיקר פייסבוק .
למאמרים נוספים בנושא פייסבוק לחצו על שם המאמר :











