סרט תדמית הפך לאחד המרכיבים החיוניים בכל אתר אינטרנט שמטרתו להציג מידע על חברה כלשהי. הסרט מספר את הסיפור של החברה בדרך מהנה ומעניינת. אחת הסיבות שהפקת וידאו יכולה להיות יעילה אפילו עבור חברה קטנה היא שהוא מספק הזדמנות לפרט את היתרונות של המוצרים מבלי לקשור אותם למהלך שיווקי מובהק ומוגבל בזמן. זאת, בעוד שפרסום בטלוויזיה או ברדיו מעניק חשיפה של 30 או 60 שניות ונתפש באופן חד משמעי כמהלך שיווקי. למרות שברוב המקרים אין הגבלת זמן במסגרת סרטוני התדמית, עדיין מומלץ לערוך אותם לפחות מחמש דקות, על מנת שיהיו אפקטיביים.
אחד היתרונות המשמעותיים של סרט תדמית לחברה נובע מהעובדה שקל ופשוט יותר לצפות בסרטוני וידאו באינטרנט מאשר לקרוא פרסום מודפס. צפייה בסרטון תדמית מאפשרת לצופה להישאר רגוע ונינוח והיא גם מהנה יותר מקריאה, חשובה ככל שתהיה. רבים מעדיפים לצפות בסרטונים משום שפעולה זו אינה דורשת מאמץ, להבדיל מקריאה שנחשבת לעבודה של ממש.












