נמאס לכם שהבוס/מזכירה/קולגה מעקמים לכם פרצוף בעבודה?

בחורה עם מחשב נייד

במחקר גלופ, שנמשך כ-25 שנה נמצא כי המשתנה החשוב המשפיע ביותר על העובד הוא מערכות היחסים, ושיחסים טובים מביאים לתוצאות טובות.

מחקרים נוספים מראים באופן ברור כי למערכות יחסים בארגון ולתקשורת הבין אישית יש השפעה על שביעות הרצון של העובדים בארגון, על הפרודוקטיביות שלהם ועל הביצועים של הארגון (Greenbaum and Query 1999, Jablin and Krone, 1994).

אולם גם כאשר אנחנו מגלים את הקשים והאתגרים לרובנו אין כלים להתמודד עם הקושי, וגם לעובדים שלנו אין. כי הרי ניהול מערכות יחסים אינו נושא שנלמד בפקולטות למנהל עסקים. למרביתנו חסרה "מערכת השרירים הזו", מאחר ואנו נעדרי כלים ואימון. לרוב נתנהל במרחב הנוחות שלנו, בהתאם לדפוסים האישיותיים ולהרגלים שלנו.

הכנתי לכם סדרת מסרים מיוחדת במינה עם טיפים מעולים ורעיונות יצירתיים שניתן ליישם כבר ממחר בבוקר כדי להפוך את הארגון שלכם לארגון רווחי שכיף לעבוד בו.

סדרת המסרים מכילה טיפים מעשיים שיאפשרו לכם להפוך את התקשורת בארגונכם לחיובית וטובה יותר ולגלות:

  • מה המיתוס הגדול ביותר שהורס את מערכות היחסים שלנו בעבודה?
  • מה הסוד הגדול שיהפוך את הארגון שלכם לארגון שכיף לעבוד בו ועם עובדים נאמנים?
  • מה לעשות שהבוס/קולגה/ מזכירה מעקמים לכם פרצוף?

להרשמה במתנה לסדרת המסרים יש ללחוץ על הקישור:

https://lp.vp4.me/jsqp

 

ד"ר שרה סוויד
מרצה ומנחת סדנאות בנושא תקשורת בין אישית עם התמחות בהורות ומערכות יחסים במשפחה.יועצת חינוכית ומנחת קבוצות מעל 15 שנה. מרצה במכללה האקדמית רמת גן ובאוניברסיטה הפתוחה.בעלת שלושה תארים מאוניברסיטת "בר אילן".