מכוניות חשמליות הצלחה מוגבלת

בחורה עם מחשב נייד

מכוניות חשמליות הצלחה מוגבלת

שוק הרכבים החשמליים כמו אופניים חשמליות  פרץ אל חיינו לפני לא מעט שנים אך לא ניתן לומר כי היה הצלחה משגשגת, להיפך אפילו ניתן לומר כי הפריצה הראשונה של שוק הרכבים החשמליים כמו אופניים חשמליים אל שוק התחבורה הייתה כישלון ואף יש שיטענו כישלון חרוץ! חשוב להבין כי הרעיון הגדול אשר עומד מאחורי הרכבים החשמליים כמו אופניים חשמליות  טוב מאוד ומהווה יתרונות רבים עבור הסביבה שלנו וכן עבורנו הנהגים. אז מדוע בכל זאת לא צלחה טבילת האש הראשונה של הרכבים החשמליים כמו אופניים חשמליות  בשוק התחבורה? נברר כעת.

חוסר גדול באמצעים ובוסריות

ניתן לומר כי שוק הרכבים החשמליים כמו אופניים חשמליות  חווה כישלון גדול בטבילת האש הראשונה שלו לפני מספר שנים בשוק התחבורה כיוון שהוא עדיין לא היה מוכן דיו לקפוץ למים העמוקים שהציבו עבורו שוק הרכבים המוכרים והטובים אשר מונעים על ידי דלקים. הציבור מכיר את הרכבים אשר מונעים על ידי דלקים ולעיתים נוטה לברוח למקום הבטוח והמוכר אף על פי שבשוק הרכבים החשמליים כמו אופניים חשמליים מצויים יתרונות רבים עבור הסביבה ועבור הנהגים עצמם. זאת בעצם אחת הסיבות העיקריות ביותר לפחד הציבור להמיר את רכבם הטוב והעובד ברכב חדשני ונסיוני אשר כלל אינו מונע על ידי דלקים. כמו כן קיימת סיבה נוספת לאי הצלחתם של הרכבים החשמליים כמו אופניים חשמליות . לפני מספר שנים כאשר הרכבים החשמליים כמו אופניים חשמליים עשו את טבילת האש הראשונה שלהם הם עדיין לא היו מוכנים מספיק להתמודד אל מול הרכבים המוכרים לנו אשר מונעים על ידי דלקים. לרכבים החשמליים היו מספר חסרונות עמוקים אשר לא השאירו להם שום סיכוי אל מול הרכבים אשר מונעים על ידי דלקים. החסרונות העמוקים: החיסרון המשמעותי ביותר היה זמן ההטענה של סוללת הרכב החשמלי. על מנת להטעין באותה תקופה את סוללת הרכב החשמלי ממצב ריק לחלוטין ועד מצב מלא לחלוטין היו נדרשות כארבע עד חמש שעות. עובדה זו הרתיעה נהגים רבים אשר פחדו שבמהלך היום סוללת הרכב שלהם תיגמר ולא יהיה באפשרותם להמתין כל כך הרבה זמן בעמדות הטעינה. כמו כן בהשוואה אל הרכבים המתודלקים אשר לוקח להם לא יותר משלוש דקות על מנת לתדלק מיכל מלא, חיסרון זה נראה כתהומי ובלתי ניתן לגישור.