מיתוג פרוייקטים

בחורה עם מחשב נייד

מהו מיתוג?

תהליכי מיתוג הינם תהליכים עיצוביים וחשיבתיים בעקבותיהם יוצרים שפה ויזואלית אחידה לעסקים.

מטרת המיתוג היא ליצור מעין "אופי" לעסק ולהביא את הערכים שלו לידי ביטוי ובכך לבדל אותו מן המתחרים שלו.

 

מיתוג נכון מתחיל בתהליך של איפיון על ידי אנשי מקצוע ביניהם מאפיין, מנהל קריאייטיב, מעצב ולעיתים קופירייטר. כל אלו בשלבים ראשוניים ועד שלבי האישורים האחרונים הינם גורמים משמעותיים ובלתי נפרדים מתהליך מיתוג העסק.

 

המיתוג נולד כתוצר של מספר מוחות לאחר שיחה והבנת צרכים, שאיפות ומטרות של העסק שלו בונים את השפה המיתוגית.  במהלך תהליך האיפיון הלקוח ישאל מספר שאלות אודות הסגנון האישי שלו, תחום העיסוק המדויק ביותר שלו (עד רמת הנישה או ההתמחות), גודל העסק שלו, אופי העסק שלו, האיזור בו העסק נמצא בארץ, קהל היעד אליו אנו פונים ועוד שאלות חשובות אשר מייצרות יחד את אופי החברה שמובילה ליצירת מיתוג עסקי הפרויקט.

 

תהליך מיתוג נדל"ן מלא הוא עשיר מאד ומורכב מאלמנטים רבים אשר הופכים אותו לשלם, ביניהם:

שם לעסק – השלב הראשון בתהליך, ישנם לקוחות אשר מגיעים כבר עם שם ומגובשים לגביו, וישנם לקוחות אשר מתחילים מאפס ונותנים את האחריות הכבדה של בחירת השם לאנשי מקצוע אשר יוצרים עבורם את השם הנכון ביותר בהתחשב בנסיבות של שמות שאינם כבר תפוסים, שמות יצירתיים, שמות שמעבירים מסר, שמות הולמים לתחום הנדל"ן וכמובן כאלו שתרגישו גאווה לשאת אותם איתכם לאורך כל הדרך.

 

סלוגן – משפט נלווה לשם העסק שלכם. לעתים שם אינו מספיק על מנת לתאר את העסק שלכם וכאשר אתם מציגים את השם לבד, התחום עשוי להיות מעורפל ולא ברור. אפשרות נוספת לשימוש בסלוגן היא לייצר משפט קריאייטיבי (יצירתי) שמתלווה כמו תכשיט לשם העסק ונותן בו טוויסט מחשבתי.

 

לוגו – השלב שמגיע לאחר גיבוש השם והסלוגן הוא העיצוב הראשון והמשמעותי ביותר עבור העסק שלכם, הלא הוא הלוגו שלכם.

הלוגו מורכב מהשם והסלוגן (במידה ויש) ומביא לידי ביטוי את עולם התוכן ואופי העסק בצורה עיצובית.

הלוגו הוא התוצר המיתוגי שילך איתכם לאורך כל הדרך החל מניירות המכתבים, המעטפות, דפי המזכר ועד הדיגיטל עצמו – דף הפייסבוק, אתר, דפי נחיתה ועוד.

 

פרינט – חברתנו מתמחה בעיצוב פרינט מתקדם שבו תבוא השפה הויזואלית שלכם לידי ביטוי בדרך המיטבית על תוצרי דפוס שונים כגון: נייר מכתבים, מעטפות, רולאפים, פליירים, דפי ממו, ברושורים, קטלוגים ועוד.

 

מיתוג דיגיטלי – אם עד פה התייחסנו להיבט התדמיתי של המיתוג, המיתוג הדיגיטלי הוא למעשה עיצוב כל הכלים אשר מטרתם להביא לנו מכירות ועסקאות בתחום הנדל"ן, למשל:  דפי נחיתה, באנרים, מודעות, פוסטים ועוד. כל אלו הם חלק בלתי נפרד ממערך החשיפה של הפרוייקטים שלנו לקהל היעד, משם ניצור התעניינות באמצעות עיצוב וטקסטים שמושכים את העין ויניעו את קהל היעד שלנו לפעולה.

 

אתר – עיצוב ותכנות אתר מנצח הם משימה לא פשוטה אך חשובה מאד מאחר והאתר הוא הרושם הראשוני שיש ללקוחות הפוטנציאליים שלנו איתנו מבלי להכיר אותנו פנים מול פנים. תראה לי את האתר שלך ואגיד לך מי אתה. מכאן, שיש משקל כבד בבחירת חברה שתעצב לכם אתר שינצח את הרושם הראשוני ויגרום ללקוחות שלכם להתעניין ברצינות בפרוייקטים שלכם.

יש בידנו ניסיון רב שנים של ליווי, כתיבה, עיצוב ובניה תדמיתית עבור לקוחות מובילים בתחום הנדל"ן בארץ ובעולם.

אנחנו מזמינים אתכם לתת לניסיון ולידע שלנו לבנות לכם את השפה התדמיתית האפקטיבית והמרשימה ביותר.