מהי האפקטיביות של חלוקת פליירים היום?

בחורה עם מחשב נייד

בעבר הייתה חלוקת פליירים שיטת שיווק עיקרית, בעלי עסקים הציעו את שירותיהם באמצעות חלוקת פליירים באזורי הפעילות המבוקשים. עם השנים, החלה ירידה באפקטיביות של השיטה, פותחו שיטות שיווק חדשות המשיגות תוצאות טובות יותר. הבעייתיות בשיטת הפליירים היא הקושי לתפוס את תשומת הלב של הנמען. כמה פעמים אתם בעצמכם השלכתם מיד את כל הפליירים שהונחו בתיבת הדואר שלכם מבלי לקרוא אותם? מעט מאוד פעמים אנו מקדישים תשומת לב של מספר שניות לאותם פליירים, על כן, נשאלת השאלה האם חלוקת פליירים אכן משיגה את התוצאות הדרושות?

מומחים בתחום מסבירים כי חלוקת פליירים תהיה אפקטיבית כאשר היא מתבצעת נכונה תוך השקעה בעיצוב, הגדרת קהל היעד ומתחם החלוקה, הפצת מבצעים ושאר הטבות למשתמשים בפליירים. כאשר מתכננים נכונה את הקמפיין ונעזרים באנשי מקצוע מנוסים ובעיקר מקצועיים, חלוקת פליירים תהיה אפקטיבית לקידום העסק גם בישראל של שנת 2016.

צרו קשר ונשמח לספק פרטים נוספים על השירות שלנו ולייעץ לכם בנושאי שיווק ישיר והפצת פליירים נכונה ואפקטיבית.