בשנת 2008 העלתה נובה סקוטיה (הפרובינציה הקנדית שליד חוף האוקיינוס האטלנטי) קמפיין 'Nova Scotia come to life'. זה היה קמפיין ויראלי שמטרתו היתה (איך לא?) למשוך תשומת לב, להפתיע (לעשות משהו שאף אחד לא מצפה מנובה סקוטיה) ולמצב את המקום כיעד אטרקטיבי להשקעה, לעבודה, לעסקים ולמגורים.
במסגרת קמפיין זה, נערכה השקה של טלפון דמיוני The Pomegranate NS08. זה היה מכשיר שעל פניו, ונכון לתקופתו (שלוש שנים אחורה) הוא היה הטלפון האולטימטיבי. טלפון הכל-כלול. היה בו כל מה שמצפים ממכשיר טלפון חכם: תמונות, מוסיקה, GPS.
וגם כמה תכונות מפתיעות. הוא מקרין מצגות וסרטים כמו ברקו
הוא מתרגם בתרגום קולי ל-50 שפות.
כל שצריך לעשות זה רק לבחור את השפה הרצויה, לדבר אל המכשיר, והוא ישמיע את המשפט בשפה שנבחרה.
http://www.youtube.com/watch?v=5DEV8ELey5Y&feature=relmfu
הוא מנגן כמו מפוחית. כן כן, המכשיר הופך למפוחית, כדי להפיח רוח חיים בכל ישיבה (שימו לב לכלי ההקשה בחדר הישיבות שבסרטון, חולץ הסיכות והעפרונות עם המחדד).
http://www.youtube.com/watch?v=8DhFty_LtEI&feature=relmfu
הוא הופך למכשיר גילוח. לגבר ולאשה. "Talk and shave in the same time" הם מבטיחים.
watch?v=1wHkDePV2R4&feature=relmfu
ולסיום, המכשיר מכין קפה פילטר ישר לכוס Single serve coffee brewer.
http://www.youtube.com/watch?v=5DEV8ELey5Y&feature=relmfu
גאוני Indeed.
כל התכונות המופלאות של המכשיר פורטו בסרטונים באתר אינטראקטיבי ורק בעת לחיצה על מקש "תאריך החשיפה" הגיע הפאנצ'
"יום אחד תוכלו לעשות הכל עם מכשיר אחד. היום תוכלו למצוא הכל במקום אחד"
תוצאות המהלך:
- הטלפון הזה הפך למוצר המפוברק עם הביקוש הגבוה ביותר לשנת 2008.
- הקמפיין יצר מעורבות צרכנית גבוהה, עם ציטוטים כגון: " I know it’s fake but I still want one"
- הקמפיין זכה להערכה רבה בזכות השימוש החכם במדיה החברתית.
.
אז שנצליח כולנו, בפעילויות השיווקיות שלנו, ביצירתיות, בתעוזה ובחיוך. שירבו זכויותינו כ(גרעיני ה)רימון.
ושיהיה לנו שקט, שלווה, מים ואיכות חיים כמו אלו שיש בנובה סקוטיה. שנה טובה !













