גם אצלך חונה רכב שכבר "עשה את שלו"? מה ניתן לעשות? ומה האפשרות הכי מומלצת?! 
כמו כל דבר בחיים, גם לרכב שלך יש סוג של תאריך תפוגה וכאשר הוא מגיע זה כנראה הזמן לעשות משהו לפני שיאבד לגמרי מערכו, הנה מה שכדאי לעשות במצב כזה…
מה האפשרויות העומדות לרשותי?
הרכב ישן אבל עדיין כשיר ומתוחזק – במידה ומדובר ברכב שעדיין כשיר לנסיעה ותוחזק למרות שהוא ישן, האפשרות המומלצת ביותר היא למכור אותו כל עוד הוא בסטאטוס של "נוסע". נהוג לומר שלכל סיר יש מכסה, בטוח יש איזה סטודנט או אדם עם צורך ברכב זול שישרת אותו למשך תקופה מוגדרת בלבד. אפשרות נוספת הקשורה למכירה יכולה להיות גם החלפת הרכב תוך תוספת תשלום עם רכב אחר (במידה ומדובר ברכב ממש ישן, אופציה זו תהיה לרוב אפשרית רק מול מגרשי רכבים אשר נהנים לפעמים מנתח גדול יותר אשר מאפשר להם לבצע פעולה שכזו לצורך סגירת העסקה).
הרכב תקין אך לא מתוחזק – אחד הדברים שצריך לדאוג לתחזק מול רכב הוא עניין אגרת הטסט השנתית, במקרים רבים אנשים בעלי רכבים ישנים מחליטים לא להשקיע את סכום האגרה על אף שהרכב כשיר לנסיעה. העניין הוא כזה, גם אם לא נוסעים ברכב כלל חייב לשלם כל שנה את אגרת הטסט, במידה ולא שילמתם וברצונכם שוב להשתמש ברכב יהיה עליכם לשלם רטרואקטיבי עבור כל השנים בהם אגרת הטסט לא שולמה. במצב שכזה יש לשקול האם כדאי לעשות השקעה זו ביחס לשווי של הרכב (לפעמים כדאי להשקיע את הרכב ברכב חדש).
הרכב פשוט מושבת – בהתייחס לעובדה שאנו מתייחסים לרכבים ישנים מאוד, ברור לחלוטין שאין טעם להשקיע כסף מיותר בתיקון ושיקום של רכב ששווי כה נמוך! במצב כזה האפשרות הטובה ביותר היא לחפש אחר עסק אשר קונה רכבים לברזל או פירוק ולפחות להרוויח משהו תמורת אותה גרוטאה חסרת ערך.
הרכב לא שווה כלום, רוצה להיפטר ממנו בהקדם…
אנשים נוטים להיקשר לדברים ולפעמים מעדיפים לשמור אותם למרות שכבר אין צורך בהם, אם הרכב הוא פשוט גוש ברזל שלא משרת אתכם כלל אז אין למה לחכות וכדאי להעיף אותו כמה שיותר מהר לפני שהוא יהווה מטרד לסביבה…
במצב שכזה, פשוט הזמינו שירותי גרירה וקחו את הרכב לפירוק רכבים מקומי אשר ישמח לתת לכם תשלום יחסי עבור הרכב ולפרק אותו לצורכי מכירת חלקים או מחזור של ברגל.











