הצלחה עסקית לאחר תהליך של אופטימיזציה הן למנועי החיפוש והן למדיה החברתית
הגדלת החשיפה ובחינת שיפור של דירוג האתר בפני הלקוחות הפוטנציאלים ובפני מנועי החיפוש הן הפעולות הראשוניות של כל צוות עובדים בחברת קידום אתרים. האפקט של תחום אמצעי התקשורת החדש- המדיות הדיגיטליות סוחף מיליארדי בני אדם ברחבי העולם ומאפשר באופן ברור וחד משמעי להגדיל בצורה משמעותית את קהל הלקוחות. בעלי עסקי רבים כמו גם יצרנים ומשווקים מעוניינים באופן רגיל למצוא שיטות להעצים את התנועה האיכותית של ציבור הגולשים הישר אל האתר שלהם. במקביל צוותי עבודה בחברות קידום אתרים מבססים את כל עבודת הקידום (SEO) על כל פלטפורמה ראויה כולל מדיות חדשניות ומפתיעות. לפני צוות זה של עובדים מונחת תמיד השאלה: האם יש השפעה חיובית של מדיה כזאת או אחרת על מצב חשיפת העסק והחברה בפני לקוחות רלוונטיים? האם אכן ניתן להצליח לבנות שיטת עבודה על מנת לייעל את ההצלחה הכלכלית והרווחים הגלומים בפוטנציאל תהליך זה. ובכן, די ברור, כי בעידן שבו כל המידע נחשף ברשתות האינטרנט וההצלחה של תהליך קידום אתרים הוכיח את עצמו שוב ושוב באמצעות הנגשת האתר המקודם הישר אל המודעות של בני האדם שעשויים להיות לקוחותיו, די ברור, שגם הפרופילים החברתיים יהיו משמעותיים בעיני מנועי החיפוש. ניקח כדוגמה, אדם שגולש באינטרנט ובשורת החיפוש ( השאילתה) שלו מקליד שם של חברה או מותג שהוא מתעניין בהם, ברור, כי טכנולוגיית העל של מנועי החיפוש תסרוק בפרק זמן על אנושי של שניות בודדות את כל המידע העצום שמצוי ברשת, ותעניק לו רשימת תוצאות חיפוש איכותיות, רלוונטיות ושימושיות מן הגבוה לנמוך. ללא ספק, האתרים שיופיעו במיקומים הגבוהים יותר ברשימה הם אלו שיזכו לאמון גבוה יותר, לכניסות איכותיות יותר ובכך תהליך קידום אתרים במעלה תוצאות החיפוש הבטיח את הצלחתו. אלא שבמקביל לתהליך זה מתרחשת עוד התרחשות מעניינת: יחד עם אתרי מידע שיתקבלו כתשובות ברשימת תוצאות החיפוש – יתגלו גם פרופילים של רשתות חברתיות יחד עם האתרים הרשמיים שלהם. כלומר, כאשר חברה מצליחה לדרג את עצמה במיקום מיטבי לא רק עבור אתר האינטרנט הרשמי שלה, אלא גם בעבור המדיה החברתית שבו היא מוצגת, הרי שהגדלת הנראות תגדיל באופן וודאי את פוטנציאל הרווח שלה מעוד הרבה לקוחות עתידיים…











