נאמר פעם אחר פעם: זה הנורמלי החדש שלנו. שגרות שהכרנו פעם ולוחות זמנים שנהגנו להן לבצע בהן באדיקות הן כבר לא. עבודה מהבית, התרחקות חברתית, לבישת PPEs, נעילות והסגר הם מרכיבי המפתח הצובעים כיום את חיי היומיום. ויש המשערים שזו הקדמה לסדר העולמי החדש.
יחד עם שינוי דרסטי זה, גלובלי הוא שינוי כולל בצריכה שלנו ובהמשך, בחירות באורח החיים שלנו. הנה מקרה בסיסי מאוד. בדיוק עכשיו עיינתי בעדכון החדשות שלי ונתקלתי בפוסט שהפציר באחרים: "לשטוף את השפתון, ללבוש מסכה." אם בכלל, רגשות מסוג זה מעידים על נכונות (ושכל ישר) לסחור את פינוקינו בשם הבטיחות. זה מסמל שבמקום דחפי העבר שלנו כחברי עולם הצרכנים, אנו נאלצים כעת להשקיע בדברים שהם מעשיים, הגיוניים ובת קיימא. מייד מסכות המעצבים שצצו במדיה החברתית שלנו נראות כמו בחירה צלילית.
מציאות חדשה זו היא משהו שכולנו מנסים להקל עליו בכל יום. ישנם ימים בהם אנו משחררים לחלוטין את הסטטוס קוו. אנו מכירים בשמחה שאחרי שהיית בבית יותר מחודש, התיקים והנעליים המעוצבים שפעם נחשבנו לאהובים, כבר אינם נושאים את אותו ערך שהם החזיקו בעבר. אנו בוהים בארונות המסיביים שלנו ותוהים כיצד הגענו לצבור כל כך הרבה דברים. לאחר מכן אנו ממשיכים לתהות: כמה באמת צריך לעבור יום אחר שננעל בבית?
כאשר חנויות ופעילות עומדות ללא הגבלה, תעשיות כמו אופנה, יופי, עיצוב ויוקרה מגלות דרכים לשרוד. חשוב מכך, הם בוחנים שיטות לפיהם ניתן למצות את מקומם בתוך הסדר העולמי החדש. על כך אנו יכולים לספר: אורח חיים יוערך מחדש מאוד. רעיונות כמו מיינדפולנס, קיימות טוב לב ומודעות יקבעו את הרכישה הראויה.












