יתכן שהצורך להתחרות מול רשתות האופנה הגדולות, אשר נמצאות היום בכל העולם ומציעות מגוון אין סופי של פריטים וטרנדים שמתחלפים תדיר, מביא מותג אקסקלוסיבי דוגמת המותג הגרמני מארק קיין/ MARC CAIN, לבחור בטקטיקה של הצגת קולקציית סתיו – חורף, המורכבת מכל כך הרבה קבוצות וטרנדים שונים, עד כי נידמה שיוצא שכרו בהפסדו.
בחו"ל יש למותג הפרימיום הגרמני מאות חנויות בעשרות מדינות, ויתכן שהיצע הטרנדים הרחב הוא מחויב המציאות, אך בארץ נמכר המותג בחנות בוטיק בקניון רמ"א והצע סלקטיבי והדוק יותר, היה עושה עמו חסד. מדוע? משום שבין עומס הטרנדים וריבוי ההשפעות, שגם פונים לטווח רחב למדי (רשמית הפנייה היא לאישה העובדת מגיל 35 ומעלה) יש לא מעט פריטים איכותיים וטובים מאוד, המאפיינים את הסטנדרט הגבוה של המותג הבינלאומי המבוסס.
למשל: חליפת חצאית מצמר מוהר בסגנון מינימליסטי, עם טופ סטייל סווטשרט בצבע פודרה חיוור ונעלי זמש ורודות אף הן של המותג הייתה מצוינת, כמו גם מעיל אובר סייז דמוי פרווה בכחול לילה עמוק, שמלת מקסי שחורה ומחמיאה ממשי בגלאם סטייל שנות החמישים וז'קט עור עם גימורים בדוגמת נמר (משובח אך יקר אש 9,800 ₪) הם דוגמה קטנה ממגוון הפריטים הטובים והנחשקים, שיש בתוך המבחר העמוס.
מקוצר היריעה אני חוסכת מכן את פירוט הקבוצות (ניתן לראות את החלוקה באתר החברה לעיל), מגוון הצבעים וריבוי ההדפסים, הכוללים בין השאר פרחים, תנינים, מנומרים, קומיקס ועוד ומציינת לטובה את בגדי העור, הז'קטים והמעילים העשויים ללא דופי ואת הסריגים בעלי תפרי הצד, שכביכול נתפרו "על העוקם", במיוחד על מנת שיחמיאו לגזרה. אין ויכוח כאמור על איכויות המותג, החומרים הטבעיים, הגימורים והגזרות. את בגדי העור והמשי לדוגמה, ניתן לכבס ללא חשש – כך נאמר לי – במכונת כביסה, יתרון משמעותי לאישה העובדת אליה פונה המותג.
בקולקציה גם מגוון רחב של אביזרים: תיקים, חגורות, כובעים וצעיפים וכמובן נעליים, שבין הדגמים היותר נחשקים מגפים גבוהים מזמש, סניקרס בהדפס מנומר ונעלי עקב (PUMPS) אלגנטיות ואיכותיות המיוצרות באיטליה, כשאלה מהזמש בגווני הבורגונדי, שחור וורוד עתיק עם גימור של טבעת זהב דקה סביב העקב, הם בבחינת חובה בכל מלתחה קלאסית.
טווח מחירים: 330 – 5885 ₪
אקססוריז (כולל נעליים ותיקים): 3,400-900 ₪
מארק קיין – MARC-CAIN – קניון רמת אביב-קומה ב'
*
OH PEACE!
למרות ההשתדלות שהייתה ועודנה לחזור לחיים הרגילים, מצב המלחמה לצערנו נמשך. במותג האופנה קום איל פו שואלים, איך זה יתכן שהמילה שלום נעלמה לגמרי מהשיח הפוליטי?! אכן, שאלה נכונה ומעציבה.
האם עד כדי כך התייאשנו שאנחנו אפילו לא מסוגלות לגייס ניצוץ של תקווה בלבנו? בנות קום איל פו מאמינות שרק הניצוץ הזה של התקווה, של האמונה בנו ובאחר יכול להוביל למחאה, לשינוי מחשבתי ובסופו של דבר לשינוי המציאות.
הטי-שירט OH PEACE! מביע את הבלבול שבין ייאוש לתקווה ואת הרצון להחזיר את המילה שלום לשיח.
מחיר החולצה 129 ₪.
ובנוסף כל מי שתקנה בסייל מעל 950 ש"ח תקבל את הטי-שירט במתנה.
להשיג בבתי האופנה של קום איל פו

* צילום: שני סקרלט קגן
מתוך הבלוג של אלישבע כספי


















